Marketingová komunikace v místě prodeje POP, POS, In-store, Shopper Marketing

Plnobarevná publikace kolektivu renomovaných autorů se věnuje mladé a stále významnější disciplíně komerčních komunikací - marketingové komunikaci v místě prodeje. Kniha je pojata velmi prakticky, zároveň však vychází z mnoha děl a výzkumů z celého světa. Je proto vhodná jak pro odborníky z praxe, t...

Full description

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Jesenský, Daniel
Format: eBook
Language: Czech
Published: Grada 2017
Edition: 1. elektronické vydání
Subjects:
ISBN: 978-80-271-0252-5
978-80-271-9267-0
978-80-271-9268-7
Physical Description: 1 online zdroj (512 stran)

Cover

Table of contents

LEADER 01453nam a2200289 i 4500
001 bkp9388
003 CZ-prgp
005 20180130141606.0
006 m-----o--d--------
007 cr cn
008 180130s2017 xr 000 0 cze
020 |a 978-80-271-0252-5  |c 495 Kč  |q (print) 
020 |a 978-80-271-9267-0  |c 421 Kč  |q (online ; pdf) 
020 |a 978-80-271-9268-7  |c 421 Kč  |q (online ; epub) 
040 |a Grada  |b cze  |e rda 
100 1 |a Jesenský, Daniel 
245 1 0 |a Marketingová komunikace v místě prodeje  |b POP, POS, In-store, Shopper Marketing  |c Daniel Jesenský 
250 |a 1. elektronické vydání 
264 1 |b Grada  |c 2017 
300 |a 1 online zdroj (512 stran) 
336 |a text  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a počítač  |b c  |2 rdamedia 
338 |a online zdroj  |b cr  |2 rdacarrier 
520 3 |a Plnobarevná publikace kolektivu renomovaných autorů se věnuje mladé a stále významnější disciplíně komerčních komunikací - marketingové komunikaci v místě prodeje. Kniha je pojata velmi prakticky, zároveň však vychází z mnoha děl a výzkumů z celého světa. Je proto vhodná jak pro odborníky z praxe, tak i akademickou veřejnost.  
650 0 4 |a Marketing a reklama 
650 0 4 |a Obchod a prodej 
856 4 0 |u https://www.bookport.cz/AccountSaml/SignIn/?idp=https://shibboleth.utb.cz/idp/shibboleth&returnUrl=/kniha/marketingova-komunikace-v-miste-prodeje-4203/  |y Dostupné v BOOKPORT po přihlášení pomocí eduID