Základní bankovní služby a asymetrie informací z hlediska spotřebitele

Publikace se jako jediná na našem trhu podrobně věnuje chování spotřebitelů základních bankovních služeb a problému asymetrie informací, jehož negativními dopady jsou spotřebitelé stiženi. Autoři zkoumají příčiny tohoto jevu, provádějí jeho analýzu na trhu Evropské unie a navrhují vlastní řešení....

Full description

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Soukal, Ivan
Other Authors: Jan Draessler
Format: eBook
Language: Czech
Published: Grada 2014
Edition: 1. elektronické vydání
Subjects:
ISBN: 978-80-247-5465-9
978-80-247-9612-3
978-80-247-9613-0
Physical Description: 1 online zdroj (160 stran)

Cover

Table of contents

LEADER 01505nam a2200301 i 4500
001 bkp8599
003 CZ-prgp
005 20170103190445.0
006 m-----o--d--------
007 cr cn
008 170103s2014 xr 000 0 cze
020 |a 978-80-247-5465-9  |c 249 Kč  |q (print) 
020 |a 978-80-247-9612-3  |c 212 Kč  |q (online ; pdf) 
020 |a 978-80-247-9613-0  |c 212 Kč  |q (online ; epub) 
040 |a Grada  |b cze  |e rda 
100 1 |a Soukal, Ivan 
245 1 0 |a Základní bankovní služby a asymetrie informací z hlediska spotřebitele  |c Ivan Soukal, Jan Draessler 
250 |a 1. elektronické vydání 
264 1 |b Grada  |c 2014 
300 |a 1 online zdroj (160 stran) 
336 |a text  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a počítač  |b c  |2 rdamedia 
338 |a online zdroj  |b cr  |2 rdacarrier 
520 3 |a Publikace se jako jediná na našem trhu podrobně věnuje chování spotřebitelů základních bankovních služeb a problému asymetrie informací, jehož negativními dopady jsou spotřebitelé stiženi. Autoři zkoumají příčiny tohoto jevu, provádějí jeho analýzu na trhu Evropské unie a navrhují vlastní řešení. 
650 0 4 |a Finanční trhy a instituce 
650 0 4 |a Osobní a rodinné finance 
700 1 |a Jan Draessler 
856 4 0 |u https://www.bookport.cz/AccountSaml/SignIn/?idp=https://shibboleth.utb.cz/idp/shibboleth&returnUrl=/kniha/zakladni-bankovni-sluzby-a-asymetrie-informaci-z-hlediska-spotrebitele-1284/  |y Dostupné v BOOKPORT po přihlášení pomocí eduID