Základní bankovní služby a asymetrie informací z hlediska spotřebitele

Publikace se jako jediná na našem trhu podrobně věnuje chování spotřebitelů základních bankovních služeb a problému asymetrie informací, jehož negativními dopady jsou spotřebitelé stiženi. Autoři zkoumají příčiny tohoto jevu, provádějí jeho analýzu na trhu Evropské unie a navrhují vlastní řešení....

Full description

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Soukal, Ivan
Other Authors: Jan Draessler
Format: eBook
Language: Czech
Published: Grada 2014
Edition: 1. elektronické vydání
Subjects:
ISBN: 978-80-247-5465-9
978-80-247-9612-3
978-80-247-9613-0
Physical Description: 1 online zdroj (160 stran)

Cover

Table of contents

Description
Summary: Publikace se jako jediná na našem trhu podrobně věnuje chování spotřebitelů základních bankovních služeb a problému asymetrie informací, jehož negativními dopady jsou spotřebitelé stiženi. Autoři zkoumají příčiny tohoto jevu, provádějí jeho analýzu na trhu Evropské unie a navrhují vlastní řešení.
ISBN: 978-80-247-5465-9
978-80-247-9612-3
978-80-247-9613-0