Management kvality služeb v cestovním ruchu Jak zvýšit kvalitu služeb a spokojenost zákazníků

Na trhu ojedinělá kniha uceleně představuje východiska, modely a nástroje managementu kvality služeb a aplikuje je v jednotlivých odvětvích cestovního ruchu . Prezentuje zajímavé výsledky dílčích výzkumů v oblasti kvality služeb a přináší cenná doporučení pro podnikatelskou praxi. Výsledky výzkumů p...

Full description

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Ryglová, Kateřina
Other Authors: Ida Rašovská
Format: eBook
Language: Czech
Published: Grada 2017
Edition: 1. elektronické vydání
Subjects:
ISBN: 978-80-247-5021-7
978-80-271-9923-5
978-80-271-9922-8
Physical Description: 1 online zdroj (192 stran)

Cover

Table of contents

LEADER 01591nam a2200313 i 4500
001 bkp8574
003 CZ-prgp
005 20171124163926.0
006 m-----o--d--------
007 cr cn
008 171124s2017 xr 000 0 cze
020 |a 978-80-247-5021-7  |c 99 Kč  |q (print) 
020 |a 978-80-271-9923-5  |c 246 Kč  |q (online ; epub) 
020 |a 978-80-271-9922-8  |c 246 Kč  |q (online ; pdf) 
040 |a Grada  |b cze  |e rda 
100 1 |a Ryglová, Kateřina 
245 1 0 |a Management kvality služeb v cestovním ruchu  |b Jak zvýšit kvalitu služeb a spokojenost zákazníků  |c Kateřina Ryglová, Ida Rašovská 
250 |a 1. elektronické vydání 
264 1 |b Grada  |c 2017 
300 |a 1 online zdroj (192 stran) 
336 |a text  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a počítač  |b c  |2 rdamedia 
338 |a online zdroj  |b cr  |2 rdacarrier 
520 3 |a Na trhu ojedinělá kniha uceleně představuje východiska, modely a nástroje managementu kvality služeb a aplikuje je v jednotlivých odvětvích cestovního ruchu . Prezentuje zajímavé výsledky dílčích výzkumů v oblasti kvality služeb a přináší cenná doporučení pro podnikatelskou praxi. Výsledky výzkumů přitom dosud nebyly v knižní podobě publikovány. 
650 0 4 |a Cestovní ruch 
650 0 4 |a Marketing a reklama 
650 0 4 |a Podnikání a management 
700 1 |a Ida Rašovská 
856 4 0 |u https://www.bookport.cz/AccountSaml/SignIn/?idp=https://shibboleth.utb.cz/idp/shibboleth&returnUrl=/kniha/management-kvality-sluzeb-v-cestovnim-ruchu-4076/  |y Dostupné v BOOKPORT po přihlášení pomocí eduID