Management kvality služeb v cestovním ruchu Jak zvýšit kvalitu služeb a spokojenost zákazníků

Na trhu ojedinělá kniha uceleně představuje východiska, modely a nástroje managementu kvality služeb a aplikuje je v jednotlivých odvětvích cestovního ruchu . Prezentuje zajímavé výsledky dílčích výzkumů v oblasti kvality služeb a přináší cenná doporučení pro podnikatelskou praxi. Výsledky výzkumů p...

Full description

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Ryglová, Kateřina
Other Authors: Ida Rašovská
Format: eBook
Language: Czech
Published: Grada 2017
Edition: 1. elektronické vydání
Subjects:
ISBN: 978-80-247-5021-7
978-80-271-9923-5
978-80-271-9922-8
Physical Description: 1 online zdroj (192 stran)

Cover

Table of contents

Description
Summary: Na trhu ojedinělá kniha uceleně představuje východiska, modely a nástroje managementu kvality služeb a aplikuje je v jednotlivých odvětvích cestovního ruchu . Prezentuje zajímavé výsledky dílčích výzkumů v oblasti kvality služeb a přináší cenná doporučení pro podnikatelskou praxi. Výsledky výzkumů přitom dosud nebyly v knižní podobě publikovány.
ISBN: 978-80-247-5021-7
978-80-271-9923-5
978-80-271-9922-8