Management kvality služeb v cestovním ruchu Jak zvýšit kvalitu služeb a spokojenost zákazníků

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author Ryglová, Kateřina
Other Authors Ida Rašovská
Format Electronic Book
LanguageCzech
Published Grada 2017
Edition1. elektronické vydání
Subjects
Online AccessDostupné v BOOKPORT po přihlášení pomocí eduID
ISBN978-80-247-5021-7
978-80-271-9923-5
978-80-271-9922-8
Physical Description1 online zdroj (192 stran)

Cover

More Information
Abstract:Na trhu ojedinělá kniha uceleně představuje východiska, modely a nástroje managementu kvality služeb a aplikuje je v jednotlivých odvětvích cestovního ruchu . Prezentuje zajímavé výsledky dílčích výzkumů v oblasti kvality služeb a přináší cenná doporučení pro podnikatelskou praxi. Výsledky výzkumů přitom dosud nebyly v knižní podobě publikovány.
ISBN:978-80-247-5021-7
978-80-271-9923-5
978-80-271-9922-8
Physical Description:1 online zdroj (192 stran)