Komunikace s klientem jako hra... i ta má svá pravidla - cyklus: Jak (ne)dělat advokacii

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author Daniela, Kovářová
Other Authors Fuchsová Dita
Format Electronic Book
LanguageCzech
Published Wolters Kluwer 2019
Edition1. elektronické vydání
Subjects
Online AccessDostupné v BOOKPORT po přihlášení pomocí eduID
ISBN978-80-7598-439-5
978-80-7598-440-1
Physical Description1 online zdroj (84 stran)

Cover

LEADER 00000nam a2200000 i 4500
001 bkp803232786
003 CZ-prgp
005 20221111113032.0
006 m-----o--d--------
007 cr cn
008 221111s2019 xr 000 0 cze
020 |a 978-80-7598-439-5  |c 250 Kč  |q (print) 
020 |a 978-80-7598-440-1  |c 225 Kč  |q (online ; epub) 
040 |a Grada  |b cze  |e rda 
100 1 |a Daniela, Kovářová 
245 1 0 |a Komunikace s klientem jako hra... i ta má svá pravidla - cyklus: Jak (ne)dělat advokacii  |c Kovářová Daniela, Fuchsová Dita 
250 |a 1. elektronické vydání 
264 1 |b Wolters Kluwer  |c 2019 
300 |a 1 online zdroj (84 stran) 
336 |a text  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a počítač  |b c  |2 rdamedia 
338 |a online zdroj  |b cr  |2 rdacarrier 
520 3 |a <p>Začínáte s advokacií nebo hledáte odpověď na to, co děláte v dosavadní praxi špatně? Cyklus čtivých příruček "Jak (ne)dělat advokacii" obsahuje rady, které vám nikdy nikdo neřekl, na které vás možná nenapadlo se zeptat, ale kdyby napadlo, byl by pravděpodobně váš profesní život ještě úspěšnější.</p> <p>Další kniha tohoto cyklu je věnována tématu komunikace - nelze se jí vyhnout, komunikujeme neustále, dokonce i když mlčíme. Jakých chyb se v komunikaci s klientem dopouštíme a jaké existují <strong>metody tréninku komunikace, ušité na míru právě pro advokáty</strong>? Tato kniha není jen obecnou příručkou do vaší knihovny a nebude vám vnucovat zaručeně fungující recepty. Nabízí životní zkušenosti dvou profesionálek na poli komunikace a advokacie.</p> <p>Knihu ocení nejen advokátní koncipienti nebo začínající advokáti, ale může poskytnout cenné rady i ostříleným profesionálům, kteří mají i po letech praxe pocit, že "zkrátka něco dělají špatně". Být dobrým advokátem totiž neznamená jen perfektně ovládat svůj obor práva, ale je to ve stejné míře i umění komunikace a často i psychologie.</p> <p> </p> <p><strong>Mgr. Dita Fuchsová</strong> působí jako lektorka a poradkyně v oblasti komunikace, kde zúročuje své bohaté pracovní zkušenosti moderátorky, tiskové mluvčí, ředitelky komunikace a vysokoškolské pedagožky. Má řadu zkušeností s personálním poradenstvím manažerů, právníků a politiků, s moderováním konferencí, s lektorskou činností a s prací v soukromých i veřejnoprávních médiích. Nově se zaměřuje na vedení tréninků komunikace s využitím jógových technik. V roce 2007 získala titul Mluvčí roku.</p> <p><strong>JUDr. Daniela Kovářová</strong> je advokátka s třicetiletou praxí zejména v oboru rodinného práva. Je zkušební komisařkou pro advokátní a mediační zkoušky, autorkou několika odborných komentářů, nespočtu odborných článků a v neposlední řadě také několika beletristických titulů. V roce 2016 byla oceněna jako Právník roku v oboru rodinné právo.</p> 
650 0 4 |a Podnikání a management 
700 1 |a Fuchsová Dita 
856 4 0 |u https://www.bookport.cz/AccountSaml/SignIn/?idp=https://shibboleth.utb.cz/idp/shibboleth&returnUrl=/kniha/komunikace-s-klientem-jako-hra-i-ta-ma-sva-pravidla-cyklus-jak-ne-delat-advokacii-11091/  |y Dostupné v BOOKPORT po přihlášení pomocí eduID