Marketing služeb - efektivně a moderně 2., aktualizované a rozšířené vydání

V praktické a čtivé knize se dozvíte, jak vytvořit nabídku konkurenceschopného sortimentu služeb a tyto služby úspěšně poskytovat zákazníkům. Publikace uznávané české odbornice je určena marketingovým manažerům a specialistům komerčních firem, neziskových organizací, pracovníkům veřejného sektoru a...

Full description

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Vaštíková, Miroslava
Format: eBook
Language: Czech
Published: Grada 2014
Edition: 1. elektronické vydání
Subjects:
ISBN: 978-80-247-5037-8
978-80-247-9121-0
978-80-247-9122-7
Physical Description: 1 online zdroj (272 stran)

Cover

Table of contents

LEADER 01928nam a2200277 i 4500
001 bkp7997
003 CZ-prgp
005 20170103190445.0
006 m-----o--d--------
007 cr cn
008 170103s2014 xr 000 0 cze
020 |a 978-80-247-5037-8  |c 349 Kč  |q (print) 
020 |a 978-80-247-9121-0  |c 297 Kč  |q (online ; pdf) 
020 |a 978-80-247-9122-7  |c 297 Kč  |q (online ; epub) 
040 |a Grada  |b cze  |e rda 
100 1 |a Vaštíková, Miroslava 
245 1 0 |a Marketing služeb - efektivně a moderně  |b 2., aktualizované a rozšířené vydání  |c Miroslava Vaštíková 
250 |a 1. elektronické vydání 
264 1 |b Grada  |c 2014 
300 |a 1 online zdroj (272 stran) 
336 |a text  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a počítač  |b c  |2 rdamedia 
338 |a online zdroj  |b cr  |2 rdacarrier 
520 3 |a V praktické a čtivé knize se dozvíte, jak vytvořit nabídku konkurenceschopného sortimentu služeb a tyto služby úspěšně poskytovat zákazníkům. Publikace uznávané české odbornice je určena marketingovým manažerům a specialistům komerčních firem, neziskových organizací, pracovníkům veřejného sektoru a studentům VŠ. Publikace s mnoha příklady a návody pro praxi obsahuje nejnovější poznatky o marketingových strategiích, internetové marketingové komunikaci. Zabývá se rovněž kvalitou ve službách, specifiky marketingu neziskových organizací či marketingem obcí. Nové vydání knížky je rozšířeno o strategii balíčků služeb a strategii obrany proti krizi a pro zvýšení konkurenceschopnosti služeb včetně závěrů vlastního výzkumu, více se zaměřuje na moderní formy komunikace. 
650 0 4 |a Marketing a reklama 
856 4 0 |u https://www.bookport.cz/AccountSaml/SignIn/?idp=https://shibboleth.utb.cz/idp/shibboleth&returnUrl=/kniha/marketing-sluzeb-efektivne-a-moderne-1121/  |y Dostupné v BOOKPORT po přihlášení pomocí eduID