Marketing služeb - efektivně a moderně 2., aktualizované a rozšířené vydání

V praktické a čtivé knize se dozvíte, jak vytvořit nabídku konkurenceschopného sortimentu služeb a tyto služby úspěšně poskytovat zákazníkům. Publikace uznávané české odbornice je určena marketingovým manažerům a specialistům komerčních firem, neziskových organizací, pracovníkům veřejného sektoru a...

Full description

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Vaštíková, Miroslava
Format: eBook
Language: Czech
Published: Grada 2014
Edition: 1. elektronické vydání
Subjects:
ISBN: 978-80-247-5037-8
978-80-247-9121-0
978-80-247-9122-7
Physical Description: 1 online zdroj (272 stran)

Cover

Table of contents

Description
Summary: V praktické a čtivé knize se dozvíte, jak vytvořit nabídku konkurenceschopného sortimentu služeb a tyto služby úspěšně poskytovat zákazníkům. Publikace uznávané české odbornice je určena marketingovým manažerům a specialistům komerčních firem, neziskových organizací, pracovníkům veřejného sektoru a studentům VŠ. Publikace s mnoha příklady a návody pro praxi obsahuje nejnovější poznatky o marketingových strategiích, internetové marketingové komunikaci. Zabývá se rovněž kvalitou ve službách, specifiky marketingu neziskových organizací či marketingem obcí. Nové vydání knížky je rozšířeno o strategii balíčků služeb a strategii obrany proti krizi a pro zvýšení konkurenceschopnosti služeb včetně závěrů vlastního výzkumu, více se zaměřuje na moderní formy komunikace.
ISBN: 978-80-247-5037-8
978-80-247-9121-0
978-80-247-9122-7