Mezinárodní turismus 2., aktualizované a rozšířené vydání

Publikace přináší komplexní pohled na problematiku mezinárodního turismu. Je určena odborníkům soukromého i veřejného sektoru působícím v mezinárodním prostředí, včetně studentů vysokých a středních škol zaměřených na turismus či institucí zabývajících se rozvojem turismu. Nové vydání knihy je aktua...

Full description

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Palatková, Monika
Format: eBook
Language: Czech
Published: Grada 2013
Edition: 1. elektronické vydání
Subjects:
ISBN: 978-80-247-4862-7
978-80-247-8921-7
978-80-247-8922-4
Physical Description: 1 online zdroj (256 stran)

Cover

Table of contents

LEADER 02058nam a2200277 i 4500
001 bkp7931
003 CZ-prgp
005 20170103190445.0
006 m-----o--d--------
007 cr cn
008 170103s2013 xr 000 0 cze
020 |a 978-80-247-4862-7  |c 149 Kč  |q (print) 
020 |a 978-80-247-8921-7  |c 253 Kč  |q (online ; pdf) 
020 |a 978-80-247-8922-4  |c 253 Kč  |q (online ; epub) 
040 |a Grada  |b cze  |e rda 
100 1 |a Palatková, Monika 
245 1 0 |a Mezinárodní turismus  |b 2., aktualizované a rozšířené vydání  |c Monika Palatková 
250 |a 1. elektronické vydání 
264 1 |b Grada  |c 2013 
300 |a 1 online zdroj (256 stran) 
336 |a text  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a počítač  |b c  |2 rdamedia 
338 |a online zdroj  |b cr  |2 rdacarrier 
520 3 |a Publikace přináší komplexní pohled na problematiku mezinárodního turismu. Je určena odborníkům soukromého i veřejného sektoru působícím v mezinárodním prostředí, včetně studentů vysokých a středních škol zaměřených na turismus či institucí zabývajících se rozvojem turismu. Nové vydání knihy je aktualizováno s ohledem na vývoj mezinárodního turismu a souvisejících oblastí. Kniha je rozšířena o pasáže zaměřené na možnosti sledování významu turismu ve světové ekonomice a mezinárodních ekonomických vztazích a zabývá se novou metodikou sledování turismu, která bude používána od roku 2014. Aktualizace kvantitativních údajů se týká zejména kapitol zaměřených na regionální rozložení mezinárodního turismu a jeho hlavní zdrojové země a destinace. Rozšíření doznala i kapitola věnující se konkurenceschopnosti, turismu v rozvojových zemích a zcela nově jsou podle Vize 2030 zpracovány předpokládané trendy mezinárodního turismu. 
650 0 4 |a Cestovní ruch 
856 4 0 |u https://www.bookport.cz/AccountSaml/SignIn/?idp=https://shibboleth.utb.cz/idp/shibboleth&returnUrl=/kniha/mezinarodni-turismus-2333/  |y Dostupné v BOOKPORT po přihlášení pomocí eduID