Emoce v marketingu Jak oslovit srdce zákazníka

Emoce hrají v marketingu důležitou, ne-li hlavní roli – od marketingového výzkumu přes jednotlivé části marketingového mixu až po komunikační strategie. Jak můžeme emoce v marketingu a především v marketingové komunikaci využít? Jaký význam mají emoce pro člověka a jeho spotřební a nákupní chování?...

Full description

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Vysekalová, Jitka
Format: eBook
Language: Czech
Published: Grada 2014
Edition: 1. elektronické vydání
Subjects:
ISBN: 978-80-247-4843-6
978-80-247-8955-2
978-80-247-8956-9
Physical Description: 1 online zdroj (296 stran)

Cover

Table of contents

LEADER 02049nam a2200277 i 4500
001 bkp7902
003 CZ-prgp
005 20170103190445.0
006 m-----o--d--------
007 cr cn
008 170103s2014 xr 000 0 cze
020 |a 978-80-247-4843-6  |c 495 Kč  |q (print) 
020 |a 978-80-247-8955-2  |c 421 Kč  |q (online ; pdf) 
020 |a 978-80-247-8956-9  |c 421 Kč  |q (online ; epub) 
040 |a Grada  |b cze  |e rda 
100 1 |a Vysekalová, Jitka 
245 1 0 |a Emoce v marketingu  |b Jak oslovit srdce zákazníka  |c Jitka Vysekalová 
250 |a 1. elektronické vydání 
264 1 |b Grada  |c 2014 
300 |a 1 online zdroj (296 stran) 
336 |a text  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a počítač  |b c  |2 rdamedia 
338 |a online zdroj  |b cr  |2 rdacarrier 
520 3 |a Emoce hrají v marketingu důležitou, ne-li hlavní roli – od marketingového výzkumu přes jednotlivé části marketingového mixu až po komunikační strategie. Jak můžeme emoce v marketingu a především v marketingové komunikaci využít? Jaký význam mají emoce pro člověka a jeho spotřební a nákupní chování? Jak pomocí emocionální komunikace vzbudit zájem zákazníků a vybudovat s nimi pozitivní a trvalé vztahy? Jakými klasickými i novými přístupy zkoumat a měřit emoce? Jak vytvořit pozitivní emocionální vztah ke značce, produktu, místu prodeje apod.? Jaké kanály využít pro podporu emocionálního působení marketingové komunikace? V této publikaci, která je ojedinělá na našem trhu, najdete nejen odpovědi na tyto a další otázky, ale také mnoho příkladů využití pozitivních i negativních emocí v marketingu u nás i v zahraničí. Knížka je určena všem lidem z praxe a studentům, kteří se zabývají marketingem a zvláště marketingovou komunikací. 
650 0 4 |a Marketing a reklama 
856 4 0 |u https://www.bookport.cz/AccountSaml/SignIn/?idp=https://shibboleth.utb.cz/idp/shibboleth&returnUrl=/kniha/emoce-v-marketingu-2321/  |y Dostupné v BOOKPORT po přihlášení pomocí eduID