Marketing a strategické řízení ve veřejných službách Jak poskytovat zákaznicky orientované veřejné služby

Na trhu ojedinělá publikace je určena všem manažerům a výkonným pracovníkům organizací, které dodávají veřejné služby (školství, zdravotnictví, hromadná doprava, sociální služby, veřejná správa aj.) nebo které je z pozice veřejného zadavatele objednávají. Zkušený autor čtivým způsobem seznamuje čten...

Full description

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Slavík, Jakub
Format: eBook
Language: Czech
Published: Grada 2014
Edition: 1. elektronické vydání
Subjects:
ISBN: 978-80-247-4819-1
978-80-247-8947-7
978-80-247-8948-4
Physical Description: 1 online zdroj (192 stran)

Cover

Table of contents

LEADER 02176nam a2200277 i 4500
001 bkp7877
003 CZ-prgp
005 20170103190445.0
006 m-----o--d--------
007 cr cn
008 170103s2014 xr 000 0 cze
020 |a 978-80-247-4819-1  |c 99 Kč  |q (print) 
020 |a 978-80-247-8947-7  |c 254 Kč  |q (online ; pdf) 
020 |a 978-80-247-8948-4  |c 254 Kč  |q (online ; epub) 
040 |a Grada  |b cze  |e rda 
100 1 |a Slavík, Jakub 
245 1 0 |a Marketing a strategické řízení ve veřejných službách  |b Jak poskytovat zákaznicky orientované veřejné služby  |c Jakub Slavík 
250 |a 1. elektronické vydání 
264 1 |b Grada  |c 2014 
300 |a 1 online zdroj (192 stran) 
336 |a text  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a počítač  |b c  |2 rdamedia 
338 |a online zdroj  |b cr  |2 rdacarrier 
520 3 |a Na trhu ojedinělá publikace je určena všem manažerům a výkonným pracovníkům organizací, které dodávají veřejné služby (školství, zdravotnictví, hromadná doprava, sociální služby, veřejná správa aj.) nebo které je z pozice veřejného zadavatele objednávají. Zkušený autor čtivým způsobem seznamuje čtenáře se základními principy marketingového řízení a zákaznicky orientovaného strategického řízení a na jednoduchých příkladech a případových studiích ukazuje, jak je aplikovat v prostředí veřejných služeb. I ve veřejných službách totiž funguje marketingové řízení se všemi zákonitostmi jako u kteréhokoliv výrobku nebo komerční služby. Tato problematika je ovšem v české manažerské literatuře zcela výjimečná - k veřejným službám se přistupuje především z pohledu veřejných financí, ne zákaznických vztahů. Uživatelé veřejných sužeb jsou dnes povzbuzováni k tomu, aby vyžadovali hodnotu za peníze, ale dodavatelé ji často neumějí dodat a prezentovat. 
650 0 4 |a Podnikání a management 
856 4 0 |u https://www.bookport.cz/AccountSaml/SignIn/?idp=https://shibboleth.utb.cz/idp/shibboleth&returnUrl=/kniha/marketing-a-strategicke-rizeni-ve-verejnych-sluzbach-2312/  |y Dostupné v BOOKPORT po přihlášení pomocí eduID