Úroveň čtenářských strategií patnáctiletých žáků na konci základního vzdělávání
Monografie prezentuje výsledky výzkumu, jehož cílem bylo zjistit úroveň čtenářských strategií patnáctiletých žáků na konci jejich základního vzdělávání. Autoři publikace se tomuto tématu věnují v širších souvislostech. V úvodních, teoreticky zaměřených kapitolách proto také sledují, jak se problemat...
Saved in:
Main Author: | |
---|---|
Other Authors: | |
Format: | eBook |
Language: | Czech |
Published: |
Univerzita Palackého v Olomouci
2017
|
Edition: | 1. elektronické vydání |
Subjects: | |
ISBN: | 978-80-244-5061-2 978-80-244-5062-9 |
Physical Description: | 1 online zdroj (202 stran) |
Summary: | Monografie prezentuje výsledky výzkumu, jehož cílem bylo zjistit úroveň čtenářských strategií patnáctiletých žáků na konci jejich základního vzdělávání. Autoři publikace se tomuto tématu věnují v širších souvislostech. V úvodních, teoreticky zaměřených kapitolách proto také sledují, jak se problematika čtenářských strategií promítá do obsahu a očekávaných výstupů stanovených Rámcovým vzdělávacím programem pro základní vzdělávání, objasňují specifika rozvoje čtenářských strategií v prostředí internetu a přibližují možnosti rozvoje čtenářských strategií v období mladšího školního věku. |
---|---|
ISBN: | 978-80-244-5061-2 978-80-244-5062-9 |