Diagnostika a rozvoj informatického myšlení na základních školách v kontextu alternativních metod výuky matematiky

Koncepce informatického myšlení je nejednotná i napříč světovými kurikuly, s čímž souvisí i rozdílné přístupy k implementaci jeho cíleného rozvoje do škol. Absence uznávané exaktní definice vedla i v českém prostředí k řadě problémů s implementací tohoto způsobu myšlení do vzdělávacího procesu, a př...

Full description

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Klement, Milan
Other Authors: Květoslav Bártek, Lucie Bryndová
Format: eBook
Language: Czech
Published: Univerzita Palackého v Olomouci 2024
Edition: 1. elektronické vydání
Subjects:
ISBN: 978-80-244-6516-5
978-80-244-6516-6
Physical Description: 1 online zdroj (164 stran)

Cover

Table of contents

LEADER 02073nam a2200289 i 4500
001 bkp774166486
003 CZ-prgp
005 20250117134331.0
006 m-----o--d--------
007 cr cn
008 250117s2024 xr 000 0 cze
020 |a 978-80-244-6516-5  |c 0 Kč  |q (print) 
020 |a 978-80-244-6516-6  |c 0 Kč  |q (online ; pdf) 
040 |a Grada  |b cze  |e rda 
100 1 |a Klement, Milan 
245 1 0 |a Diagnostika a rozvoj informatického myšlení na základních školách v kontextu alternativních metod výuky matematiky  |c Milan Klement, Květoslav Bártek, Lucie Bryndová 
250 |a 1. elektronické vydání 
264 1 |b Univerzita Palackého v Olomouci  |c 2024 
300 |a 1 online zdroj (164 stran) 
336 |a text  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a počítač  |b c  |2 rdamedia 
338 |a online zdroj  |b cr  |2 rdacarrier 
520 3 |a Koncepce informatického myšlení je nejednotná i napříč světovými kurikuly, s čímž souvisí i rozdílné přístupy k implementaci jeho cíleného rozvoje do škol. Absence uznávané exaktní definice vedla i v českém prostředí k řadě problémů s implementací tohoto způsobu myšlení do vzdělávacího procesu, a přestože v současnosti směřujeme k jasnějšímu vymezení informatického myšlení, stále jej obklopuje řada prekonceptů. Nabízí se tedy otázka, co přesně je tedy informatické myšlení v kontextu základního vzdělávání v České republice? Jak můžeme jeho rozvoj diagnostikovat a jaká je běžná úroveň informatické myšlení u žáků? Nalezení odpovědí na tyto otázky je zcela stěžejní pro další vývoj výuky informatiky na tuzemských základních školách. 
650 0 4 |a Pedagogika 
700 1 |a Květoslav Bártek 
700 1 |a Lucie Bryndová 
856 4 0 |u https://www.bookport.cz/AccountSaml/SignIn/?idp=https://shibboleth.utb.cz/idp/shibboleth&returnUrl=/kniha/diagnostika-a-rozvoj-informatickeho-mysleni-na-zakladnich-skolach-v-kontextu-alternativnich-metod-vyuky-matematiky-14522/  |y Dostupné v BOOKPORT po přihlášení pomocí eduID