Diagnostika a rozvoj informatického myšlení na základních školách v kontextu alternativních metod výuky matematiky
Koncepce informatického myšlení je nejednotná i napříč světovými kurikuly, s čímž souvisí i rozdílné přístupy k implementaci jeho cíleného rozvoje do škol. Absence uznávané exaktní definice vedla i v českém prostředí k řadě problémů s implementací tohoto způsobu myšlení do vzdělávacího procesu, a př...
Saved in:
Main Author: | |
---|---|
Other Authors: | , |
Format: | eBook |
Language: | Czech |
Published: |
Univerzita Palackého v Olomouci
2024
|
Edition: | 1. elektronické vydání |
Subjects: | |
ISBN: | 978-80-244-6516-5 978-80-244-6516-6 |
Physical Description: | 1 online zdroj (164 stran) |
LEADER | 02073nam a2200289 i 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | bkp774166486 | ||
003 | CZ-prgp | ||
005 | 20250117134331.0 | ||
006 | m-----o--d-------- | ||
007 | cr cn | ||
008 | 250117s2024 xr 000 0 cze | ||
020 | |a 978-80-244-6516-5 |c 0 Kč |q (print) | ||
020 | |a 978-80-244-6516-6 |c 0 Kč |q (online ; pdf) | ||
040 | |a Grada |b cze |e rda | ||
100 | 1 | |a Klement, Milan | |
245 | 1 | 0 | |a Diagnostika a rozvoj informatického myšlení na základních školách v kontextu alternativních metod výuky matematiky |c Milan Klement, Květoslav Bártek, Lucie Bryndová |
250 | |a 1. elektronické vydání | ||
264 | 1 | |b Univerzita Palackého v Olomouci |c 2024 | |
300 | |a 1 online zdroj (164 stran) | ||
336 | |a text |b txt |2 rdacontent | ||
337 | |a počítač |b c |2 rdamedia | ||
338 | |a online zdroj |b cr |2 rdacarrier | ||
520 | 3 | |a Koncepce informatického myšlení je nejednotná i napříč světovými kurikuly, s čímž souvisí i rozdílné přístupy k implementaci jeho cíleného rozvoje do škol. Absence uznávané exaktní definice vedla i v českém prostředí k řadě problémů s implementací tohoto způsobu myšlení do vzdělávacího procesu, a přestože v současnosti směřujeme k jasnějšímu vymezení informatického myšlení, stále jej obklopuje řada prekonceptů. Nabízí se tedy otázka, co přesně je tedy informatické myšlení v kontextu základního vzdělávání v České republice? Jak můžeme jeho rozvoj diagnostikovat a jaká je běžná úroveň informatické myšlení u žáků? Nalezení odpovědí na tyto otázky je zcela stěžejní pro další vývoj výuky informatiky na tuzemských základních školách. | |
650 | 0 | 4 | |a Pedagogika |
700 | 1 | |a Květoslav Bártek | |
700 | 1 | |a Lucie Bryndová | |
856 | 4 | 0 | |u https://www.bookport.cz/AccountSaml/SignIn/?idp=https://shibboleth.utb.cz/idp/shibboleth&returnUrl=/kniha/diagnostika-a-rozvoj-informatickeho-mysleni-na-zakladnich-skolach-v-kontextu-alternativnich-metod-vyuky-matematiky-14522/ |y Dostupné v BOOKPORT po přihlášení pomocí eduID |