Strategický marketing Strategie a trendy - 2., rozšířené vydání

Kniha se komplexně věnuje problematice strategického marketingu, tvorbě marketingových strategií, jejich implementaci a kontrole. Je určena marketingovým praktikům, manažerům, podnikatelům a studentům VŠ. Srozumitelně vysvětluje jednotlivé etapy strategického řídícího procesu, tedy situační analýzu...

Full description

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Jakubíková, Dagmar
Format: eBook
Language: Czech
Published: Grada 2013
Edition: 1. elektronické vydání
Subjects:
ISBN: 978-80-247-4670-8
978-80-247-8706-0
978-80-247-8707-7
Physical Description: 1 online zdroj (368 stran)

Cover

Table of contents

LEADER 02122nam a2200277 i 4500
001 bkp7665
003 CZ-prgp
005 20170103190445.0
006 m-----o--d--------
007 cr cn
008 170103s2013 xr 000 0 cze
020 |a 978-80-247-4670-8  |c 495 Kč  |q (print) 
020 |a 978-80-247-8706-0  |c 421 Kč  |q (online ; pdf) 
020 |a 978-80-247-8707-7  |c 421 Kč  |q (online ; epub) 
040 |a Grada  |b cze  |e rda 
100 1 |a Jakubíková, Dagmar 
245 1 0 |a Strategický marketing  |b Strategie a trendy - 2., rozšířené vydání  |c Dagmar Jakubíková 
250 |a 1. elektronické vydání 
264 1 |b Grada  |c 2013 
300 |a 1 online zdroj (368 stran) 
336 |a text  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a počítač  |b c  |2 rdamedia 
338 |a online zdroj  |b cr  |2 rdacarrier 
520 3 |a Kniha se komplexně věnuje problematice strategického marketingu, tvorbě marketingových strategií, jejich implementaci a kontrole. Je určena marketingovým praktikům, manažerům, podnikatelům a studentům VŠ. Srozumitelně vysvětluje jednotlivé etapy strategického řídícího procesu, tedy situační analýzu včetně predikce budoucího vývoje, plánování, realizaci a kontrolu, a to jak na úrovni celé firmy, tak na úseku marketingového řízení. Velká část knihy je věnována konkrétním strategiím v rámci produktové, distribuční, cenové a komunikační politiky firmy. Nové vydání se více zaměřuje na úlohu strategického řízení a pozici strategického marketingu, podrobněji se věnuje analytické fázi strategického řízení a zejména uvádí více marketingových strategií, jejich popis a určitou systematizaci. Zcela nově se kniha věnuje implementaci marketingových strategií, možnostem organizace marketingu ve firmě a marketingové kontrole. Srozumitelný výklad je doplněn příklady z praxe reálných firem. 
650 0 4 |a Marketing a reklama 
856 4 0 |u https://www.bookport.cz/AccountSaml/SignIn/?idp=https://shibboleth.utb.cz/idp/shibboleth&returnUrl=/kniha/strategicky-marketing-2258/  |y Dostupné v BOOKPORT po přihlášení pomocí eduID