Strategický marketing Strategie a trendy - 2., rozšířené vydání

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author Jakubíková, Dagmar
Format Electronic Book
LanguageCzech
Published Grada 2013
Edition1. elektronické vydání
Subjects
Online AccessDostupné v BOOKPORT po přihlášení pomocí eduID
ISBN978-80-247-4670-8
978-80-247-8706-0
978-80-247-8707-7
Physical Description1 online zdroj (368 stran)

Cover

More Information
Abstract:Kniha se komplexně věnuje problematice strategického marketingu, tvorbě marketingových strategií, jejich implementaci a kontrole. Je určena marketingovým praktikům, manažerům, podnikatelům a studentům VŠ. Srozumitelně vysvětluje jednotlivé etapy strategického řídícího procesu, tedy situační analýzu včetně predikce budoucího vývoje, plánování, realizaci a kontrolu, a to jak na úrovni celé firmy, tak na úseku marketingového řízení. Velká část knihy je věnována konkrétním strategiím v rámci produktové, distribuční, cenové a komunikační politiky firmy. Nové vydání se více zaměřuje na úlohu strategického řízení a pozici strategického marketingu, podrobněji se věnuje analytické fázi strategického řízení a zejména uvádí více marketingových strategií, jejich popis a určitou systematizaci. Zcela nově se kniha věnuje implementaci marketingových strategií, možnostem organizace marketingu ve firmě a marketingové kontrole. Srozumitelný výklad je doplněn příklady z praxe reálných firem.
ISBN:978-80-247-4670-8
978-80-247-8706-0
978-80-247-8707-7
Physical Description:1 online zdroj (368 stran)