Výchovné poradenství - 3. přepracované vydání
<ul> <li>Co vše obnáší práce výchovného poradce? V čem se liší od práce řadového učitele? Co od výchovného poradce mohou čekat vedení školy, kolegové, žáci a jejich rodiče?</li> <li>Co znamená, když se řekne poruchy chování, poruchy autistického spektra, poruchy učení, lehká...
Saved in:
Main Author: | |
---|---|
Other Authors: | |
Format: | eBook |
Language: | Czech |
Published: |
Wolters Kluwer
2020
|
Edition: | 1. elektronické vydání |
Subjects: | |
ISBN: | 978-80-7598-174-5 978-80-7598-175-2 |
Physical Description: | 1 online zdroj (400 stran) |
LEADER | 03077nam a2200277 i 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | bkp763388964 | ||
003 | CZ-prgp | ||
005 | 20221111113034.0 | ||
006 | m-----o--d-------- | ||
007 | cr cn | ||
008 | 221111s2020 xr 000 0 cze | ||
020 | |a 978-80-7598-174-5 |c 680 Kč |q (print) | ||
020 | |a 978-80-7598-175-2 |c 612 Kč |q (online ; epub) | ||
040 | |a Grada |b cze |e rda | ||
100 | 1 | |a Václav, Mertin | |
245 | 1 | 0 | |a Výchovné poradenství - 3. přepracované vydání |c Mertin Václav, Krejčová Lenka |
250 | |a 1. elektronické vydání | ||
264 | 1 | |b Wolters Kluwer |c 2020 | |
300 | |a 1 online zdroj (400 stran) | ||
336 | |a text |b txt |2 rdacontent | ||
337 | |a počítač |b c |2 rdamedia | ||
338 | |a online zdroj |b cr |2 rdacarrier | ||
520 | 3 | |a <ul> <li>Co vše obnáší práce výchovného poradce? V čem se liší od práce řadového učitele? Co od výchovného poradce mohou čekat vedení školy, kolegové, žáci a jejich rodiče?</li> <li>Co znamená, když se řekne poruchy chování, poruchy autistického spektra, poruchy učení, lehká mentální retardace apod.?</li> <li>Jak komunikovat v roli poradce s klienty? Jak odlišit roli učitele a roli výchovného poradce?</li> <li>Jak pomoci klientům, když každý přichází s jinou zakázkou?</li> <li>Které zákony, vyhlášky a další prováděcí pokyny souvisejí s prací výchovného poradce a co říkají?</li> <li>Jak vytvořit individuální vzdělávací plán? Co obnáší individuální výchovný plán?</li> <li>Provádí výchovný poradce také diagnostiku? A jakou?</li> <li>Kdo může nabídnout výchovnému poradci pomocnou ruku, když práce s klientem přesahuje jeho možnosti či kompetence? Kam klienty odkázat?</li> <li>Jaké vzdělávání je pro výchovné poradce nezbytné? A které se může hodit?</li> </ul> <p>Publikace odpovídá na všechny uvedené dotazy i mnohé další a snaží se být průvodcem a oporou výchovným poradcům základních i středních škol, kterých je v České republice v současné době dohromady více než šest tisíc. V každé musí působit výchovný poradce, některé mají i více než jednoho pracovníka na této pozici.</p> <p><strong>Třetí, rozšířené a aktualizované vydání nabízí informace o tématech, o nichž se v současné společnosti stále více diskutuje a mají své místo i ve školním prostředí (např. střídavá péče, stejnopohlavní rodiny), rozšiřuje informace o spolupracujících institucích (OSPOD), zcela nově je zpracováno téma kariérového vzdělávání a kariérového poradenství a samozřejmě jsou aktualizovány všechny údaje související s legislativou, která se ve vztahu k výchovnému poradenství od předchozího vydání významně proměnila.</strong></p> | |
650 | 0 | 4 | |a Pedagogika |
700 | 1 | |a Krejčová Lenka | |
856 | 4 | 0 | |u https://www.bookport.cz/AccountSaml/SignIn/?idp=https://shibboleth.utb.cz/idp/shibboleth&returnUrl=/kniha/vychovne-poradenstvi-3-prepracovane-vydani-11147/ |y Dostupné v BOOKPORT po přihlášení pomocí eduID |