Komunikace v managementu hotelnictví

<p>Předložená publikace je jednoznačně nejucelenější prací zabývající se problematikou komunikace v oboru hotelnictví. Dává velmi srozumitelný návod, jak teorii využit v praxi. Věřím, že bude velkým přínosem jak pro studenty a akademické pracovníky, tak pro manažery hotelů a pensionů v jejich...

Full description

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Karel, Chadt
Other Authors: Kratochvílová Romana
Format: eBook
Language: Czech
Published: Wolters Kluwer 2020
Edition: 1. elektronické vydání
Subjects:
ISBN: 978-80-7598-666-5
978-80-7598-667-2
Physical Description: 1 online zdroj (172 stran)

Cover

Table of contents

LEADER 02378nam a2200277 i 4500
001 bkp759192824
003 CZ-prgp
005 20221111113033.0
006 m-----o--d--------
007 cr cn
008 221111s2020 xr 000 0 cze
020 |a 978-80-7598-666-5  |c 200 Kč  |q (print) 
020 |a 978-80-7598-667-2  |c 202 Kč  |q (online ; epub) 
040 |a Grada  |b cze  |e rda 
100 1 |a Karel, Chadt 
245 1 0 |a Komunikace v managementu hotelnictví  |c Chadt Karel, Kratochvílová Romana 
250 |a 1. elektronické vydání 
264 1 |b Wolters Kluwer  |c 2020 
300 |a 1 online zdroj (172 stran) 
336 |a text  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a počítač  |b c  |2 rdamedia 
338 |a online zdroj  |b cr  |2 rdacarrier 
520 3 |a <p>Předložená publikace je jednoznačně nejucelenější prací zabývající se problematikou komunikace v oboru hotelnictví. Dává velmi srozumitelný návod, jak teorii využit v praxi. Věřím, že bude velkým přínosem jak pro studenty a akademické pracovníky, tak pro manažery hotelů a pensionů v jejich každodenní praxi. <br /><em><br />Ilja Šedivý</em><br /><em>předseda představenstva Regata Čechy, a. s.</em><br /><em>předseda Správní rady Vysoké školy hotelové v Praze 8, spol. s r. o.<br /><br /></em></p> <p>Komunikace dokáže přesvědčit o pravdě, pomáhá šířit nepravdy, posiluje nebo tlumí emoce a formuje postoje. Stala se důležitým marketingovým nástrojem. Souvislost mezi komunikací a změnou životního stylu můžeme pozorovat v celém sektoru HORECA. Kapitoly obsahují řadu nových myšlenek anebo známé skutečnosti představují v novém pohledu. Součástí této části jsou i fenomény posledních let jako je mobbing a bossing. Pro manažery může být přínosem závěrečná kapitola zabývající se komunikací v mezinárodním prostředí, především s hosty z evropské unie a vybranými světovými národy navštěvující Českou republiku.<br /><em><br />doc. Ing. Marie Dohnalová, CSc.</em><br /><em>Univerzita Karlova, Fakulta humanitních studií</em></p> 
650 0 4 |a Podnikání a management 
700 1 |a Kratochvílová Romana 
856 4 0 |u https://www.bookport.cz/AccountSaml/SignIn/?idp=https://shibboleth.utb.cz/idp/shibboleth&returnUrl=/kniha/komunikace-v-managementu-hotelnictvi-11104/  |y Dostupné v BOOKPORT po přihlášení pomocí eduID