Komunikace v managementu hotelnictví

<p>Předložená publikace je jednoznačně nejucelenější prací zabývající se problematikou komunikace v oboru hotelnictví. Dává velmi srozumitelný návod, jak teorii využit v praxi. Věřím, že bude velkým přínosem jak pro studenty a akademické pracovníky, tak pro manažery hotelů a pensionů v jejich...

Full description

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Karel, Chadt
Other Authors: Kratochvílová Romana
Format: eBook
Language: Czech
Published: Wolters Kluwer 2020
Edition: 1. elektronické vydání
Subjects:
ISBN: 978-80-7598-666-5
978-80-7598-667-2
Physical Description: 1 online zdroj (172 stran)

Cover

Table of contents

Description
Summary: <p>Předložená publikace je jednoznačně nejucelenější prací zabývající se problematikou komunikace v oboru hotelnictví. Dává velmi srozumitelný návod, jak teorii využit v praxi. Věřím, že bude velkým přínosem jak pro studenty a akademické pracovníky, tak pro manažery hotelů a pensionů v jejich každodenní praxi. <br /><em><br />Ilja Šedivý</em><br /><em>předseda představenstva Regata Čechy, a. s.</em><br /><em>předseda Správní rady Vysoké školy hotelové v Praze 8, spol. s r. o.<br /><br /></em></p> <p>Komunikace dokáže přesvědčit o pravdě, pomáhá šířit nepravdy, posiluje nebo tlumí emoce a formuje postoje. Stala se důležitým marketingovým nástrojem. Souvislost mezi komunikací a změnou životního stylu můžeme pozorovat v celém sektoru HORECA. Kapitoly obsahují řadu nových myšlenek anebo známé skutečnosti představují v novém pohledu. Součástí této části jsou i fenomény posledních let jako je mobbing a bossing. Pro manažery může být přínosem závěrečná kapitola zabývající se komunikací v mezinárodním prostředí, především s hosty z evropské unie a vybranými světovými národy navštěvující Českou republiku.<br /><em><br />doc. Ing. Marie Dohnalová, CSc.</em><br /><em>Univerzita Karlova, Fakulta humanitních studií</em></p>
ISBN: 978-80-7598-666-5
978-80-7598-667-2