ICT nástroje a učitelé: adorace, či rezistence?
Monografie je zaměřena na problematiku využívání ICT nástrojů v práci učitelů základních a středních škol. Sumarizuje tak dílčí vědecko-výzkumné aktivity řešitelského kolektivu, které se zaměřují na problematiku využití informačních a komunikačních technologií ve vzdělávacím procesu s přesahem do ob...
Saved in:
Main Author: | |
---|---|
Other Authors: | , |
Format: | eBook |
Language: | Czech |
Published: |
Univerzita Palackého v Olomouci
2017
|
Edition: | 1. elektronické vydání |
Subjects: | |
ISBN: | 978-80-244-5092-6 978-80-244-5122-0 |
Physical Description: | 1 online zdroj (325 stran) |
LEADER | 01978nam a2200289 i 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | bkp736347461 | ||
003 | CZ-prgp | ||
005 | 20240704093136.0 | ||
006 | m-----o--d-------- | ||
007 | cr cn | ||
008 | 240704s2017 xr 000 0 cze | ||
020 | |a 978-80-244-5092-6 |c 393 Kč |q (print) | ||
020 | |a 978-80-244-5122-0 |c 150 Kč |q (online ; pdf) | ||
040 | |a Grada |b cze |e rda | ||
100 | 1 | |a Klement, Milan | |
245 | 1 | 0 | |a ICT nástroje a učitelé: adorace, či rezistence? |c Milan Klement, Květoslav Bártek, Jiří Dostál |
250 | |a 1. elektronické vydání | ||
264 | 1 | |b Univerzita Palackého v Olomouci |c 2017 | |
300 | |a 1 online zdroj (325 stran) | ||
336 | |a text |b txt |2 rdacontent | ||
337 | |a počítač |b c |2 rdamedia | ||
338 | |a online zdroj |b cr |2 rdacarrier | ||
520 | 3 | |a Monografie je zaměřena na problematiku využívání ICT nástrojů v práci učitelů základních a středních škol. Sumarizuje tak dílčí vědecko-výzkumné aktivity řešitelského kolektivu, které se zaměřují na problematiku využití informačních a komunikačních technologií ve vzdělávacím procesu s přesahem do oblasti netradičních vzdělávacích přístupů a integruje je do podoby komplexního výzkumu zaměřeného na možnosti a limity tohoto využívání ze strany učitelů základních a středních škol. Struktura monografie byla konstituována tak, aby čtenáři poskytla ucelený vhled do problematiky realizace, uspořádání a mezí ICT nástroji podporované výuky, s přesahem do problematiky plánování, návrhu a provedení pedagogického výzkumu za využití kvantitativních a multidimenzionálních statistických metod. | |
650 | 0 | 4 | |a Pedagogika |
700 | 1 | |a Květoslav Bártek | |
700 | 1 | |a Jiří Dostál | |
856 | 4 | 0 | |u https://www.bookport.cz/AccountSaml/SignIn/?idp=https://shibboleth.utb.cz/idp/shibboleth&returnUrl=/kniha/ict-nastroje-a-ucitele-adorace-ci-rezistence-12759/ |y Dostupné v BOOKPORT po přihlášení pomocí eduID |