Using online technologies for informal learning by future teachers of English
Tato monografie si klade za cíl představit fenomén informálního učení. Skládá se z teoretické části a výsledků výzkumu provedeného na Pedagogické fakultě Univerzity Palackého v Olomouci a 3 dalších univerzitách u budoucích učitelů angličtiny. Představuje výsledky výzkumu zabývajícího se tématy, jak...
Saved in:
Main Author: | |
---|---|
Other Authors: | , |
Format: | eBook |
Language: | Czech |
Published: |
Univerzita Palackého v Olomouci
2023
|
Edition: | 1. elektronické vydání |
Subjects: | |
ISBN: | 978-80-244-6067-3 978-80-244-6068-0 |
Physical Description: | 1 online zdroj (120 stran) |
LEADER | 02678nam a2200289 i 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | bkp725958017 | ||
003 | CZ-prgp | ||
005 | 20230420155114.0 | ||
006 | m-----o--d-------- | ||
007 | cr cn | ||
008 | 230420s2023 xr 000 0 cze | ||
020 | |a 978-80-244-6067-3 |c 0 Kč |q (print) | ||
020 | |a 978-80-244-6068-0 |c 0 Kč |q (online ; pdf) | ||
040 | |a Grada |b cze |e rda | ||
100 | 1 | |a Jana, Černá | |
245 | 1 | 0 | |a Using online technologies for informal learning by future teachers of English |c Černá Jana, Babická Blanka, Kořínková Jana |
250 | |a 1. elektronické vydání | ||
264 | 1 | |b Univerzita Palackého v Olomouci |c 2023 | |
300 | |a 1 online zdroj (120 stran) | ||
336 | |a text |b txt |2 rdacontent | ||
337 | |a počítač |b c |2 rdamedia | ||
338 | |a online zdroj |b cr |2 rdacarrier | ||
520 | 3 | |a Tato monografie si klade za cíl představit fenomén informálního učení. Skládá se z teoretické části a výsledků výzkumu provedeného na Pedagogické fakultě Univerzity Palackého v Olomouci a 3 dalších univerzitách u budoucích učitelů angličtiny. Představuje výsledky výzkumu zabývajícího se tématy, jak často a jak studenti využívají online platformy, aplikace, webové stránky a sociální sítě ve svém informálním učení a formálním vzdělávání. Popisuje rozdíly a podobnosti mezi používáním online technologií studenty pro vlastní řízené a neřízené učení a pro účely jejich formálního studia. Srovnání v používání online technologií se provádí s ohledem na pohlaví studentů a formu studia. Třetí část tvoří kvalitativní část výzkumu zaměřená na to, jak budoucí učitelé angličtiny po celý život přistupují k online technologiím, především kvůli neformálnímu vzdělávání. V polostrukturovaných rozhovorech kandidáti učitelů, kteří studují základní a nižší sekundární vzdělávání na Pedagogické fakultě Univerzity Palackého v Olomouci, sdíleli svou historii používání online aplikací a webových stránek od jejich mladého školního věku až do současnosti. Zkoumají se rozdíly a podobnosti mezi těmito dvěma skupinami studentů a také potenciální vliv jejich konkrétních historií s online technologiemi na to, jak je plánují využít ve své budoucí kariéře. | |
650 | 0 | 4 | |a Technika, auta, počítače |
700 | 1 | |a Babická Blanka | |
700 | 1 | |a Kořínková Jana | |
856 | 4 | 0 | |u https://www.bookport.cz/AccountSaml/SignIn/?idp=https://shibboleth.utb.cz/idp/shibboleth&returnUrl=/kniha/using-online-technologies-for-informal-learning-by-future-teachers-of-english-11750/ |y Dostupné v BOOKPORT po přihlášení pomocí eduID |