Using online technologies for informal learning by future teachers of English
Saved in:
| Main Author | |
|---|---|
| Other Authors | , |
| Format | Electronic Book |
| Language | Czech |
| Published |
Univerzita Palackého v Olomouci
2023
|
| Edition | 1. elektronické vydání |
| Subjects | |
| Online Access | Dostupné v BOOKPORT po přihlášení pomocí eduID |
| ISBN | 978-80-244-6067-3 978-80-244-6068-0 |
| Physical Description | 1 online zdroj (120 stran) |
| LEADER | 00000nam a2200000 i 4500 | ||
|---|---|---|---|
| 001 | bkp725958017 | ||
| 003 | CZ-prgp | ||
| 005 | 20230420155114.0 | ||
| 006 | m-----o--d-------- | ||
| 007 | cr cn | ||
| 008 | 230420s2023 xr 000 0 cze | ||
| 020 | |a 978-80-244-6067-3 |c 0 Kč |q (print) | ||
| 020 | |a 978-80-244-6068-0 |c 0 Kč |q (online ; pdf) | ||
| 040 | |a Grada |b cze |e rda | ||
| 100 | 1 | |a Jana, Černá | |
| 245 | 1 | 0 | |a Using online technologies for informal learning by future teachers of English |c Černá Jana, Babická Blanka, Kořínková Jana |
| 250 | |a 1. elektronické vydání | ||
| 264 | 1 | |b Univerzita Palackého v Olomouci |c 2023 | |
| 300 | |a 1 online zdroj (120 stran) | ||
| 336 | |a text |b txt |2 rdacontent | ||
| 337 | |a počítač |b c |2 rdamedia | ||
| 338 | |a online zdroj |b cr |2 rdacarrier | ||
| 520 | 3 | |a Tato monografie si klade za cíl představit fenomén informálního učení. Skládá se z teoretické části a výsledků výzkumu provedeného na Pedagogické fakultě Univerzity Palackého v Olomouci a 3 dalších univerzitách u budoucích učitelů angličtiny. Představuje výsledky výzkumu zabývajícího se tématy, jak často a jak studenti využívají online platformy, aplikace, webové stránky a sociální sítě ve svém informálním učení a formálním vzdělávání. Popisuje rozdíly a podobnosti mezi používáním online technologií studenty pro vlastní řízené a neřízené učení a pro účely jejich formálního studia. Srovnání v používání online technologií se provádí s ohledem na pohlaví studentů a formu studia. Třetí část tvoří kvalitativní část výzkumu zaměřená na to, jak budoucí učitelé angličtiny po celý život přistupují k online technologiím, především kvůli neformálnímu vzdělávání. V polostrukturovaných rozhovorech kandidáti učitelů, kteří studují základní a nižší sekundární vzdělávání na Pedagogické fakultě Univerzity Palackého v Olomouci, sdíleli svou historii používání online aplikací a webových stránek od jejich mladého školního věku až do současnosti. Zkoumají se rozdíly a podobnosti mezi těmito dvěma skupinami studentů a také potenciální vliv jejich konkrétních historií s online technologiemi na to, jak je plánují využít ve své budoucí kariéře. | |
| 650 | 0 | 4 | |a Technika, auta, počítače |
| 700 | 1 | |a Babická Blanka | |
| 700 | 1 | |a Kořínková Jana | |
| 856 | 4 | 0 | |u https://www.bookport.cz/AccountSaml/SignIn/?idp=https://shibboleth.utb.cz/idp/shibboleth&returnUrl=/kniha/using-online-technologies-for-informal-learning-by-future-teachers-of-english-11750/ |y Dostupné v BOOKPORT po přihlášení pomocí eduID |