Using online technologies for informal learning by future teachers of English

Tato monografie si klade za cíl představit fenomén informálního učení. Skládá se z teoretické části a výsledků výzkumu provedeného na Pedagogické fakultě Univerzity Palackého v Olomouci a 3 dalších univerzitách u budoucích učitelů angličtiny. Představuje výsledky výzkumu zabývajícího se tématy, jak...

Full description

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Jana, Černá
Other Authors: Babická Blanka, Kořínková Jana
Format: eBook
Language: Czech
Published: Univerzita Palackého v Olomouci 2023
Edition: 1. elektronické vydání
Subjects:
ISBN: 978-80-244-6067-3
978-80-244-6068-0
Physical Description: 1 online zdroj (120 stran)

Cover

Table of contents

LEADER 02678nam a2200289 i 4500
001 bkp725958017
003 CZ-prgp
005 20230420155114.0
006 m-----o--d--------
007 cr cn
008 230420s2023 xr 000 0 cze
020 |a 978-80-244-6067-3  |c 0 Kč  |q (print) 
020 |a 978-80-244-6068-0  |c 0 Kč  |q (online ; pdf) 
040 |a Grada  |b cze  |e rda 
100 1 |a Jana, Černá 
245 1 0 |a Using online technologies for informal learning by future teachers of English  |c Černá Jana, Babická Blanka, Kořínková Jana 
250 |a 1. elektronické vydání 
264 1 |b Univerzita Palackého v Olomouci  |c 2023 
300 |a 1 online zdroj (120 stran) 
336 |a text  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a počítač  |b c  |2 rdamedia 
338 |a online zdroj  |b cr  |2 rdacarrier 
520 3 |a Tato monografie si klade za cíl představit fenomén informálního učení. Skládá se z teoretické části a výsledků výzkumu provedeného na Pedagogické fakultě Univerzity Palackého v Olomouci a 3 dalších univerzitách u budoucích učitelů angličtiny. Představuje výsledky výzkumu zabývajícího se tématy, jak často a jak studenti využívají online platformy, aplikace, webové stránky a sociální sítě ve svém informálním učení a formálním vzdělávání. Popisuje rozdíly a podobnosti mezi používáním online technologií studenty pro vlastní řízené a neřízené učení a pro účely jejich formálního studia. Srovnání v používání online technologií se provádí s ohledem na pohlaví studentů a formu studia. Třetí část tvoří kvalitativní část výzkumu zaměřená na to, jak budoucí učitelé angličtiny po celý život přistupují k online technologiím, především kvůli neformálnímu vzdělávání. V polostrukturovaných rozhovorech kandidáti učitelů, kteří studují základní a nižší sekundární vzdělávání na Pedagogické fakultě Univerzity Palackého v Olomouci, sdíleli svou historii používání online aplikací a webových stránek od jejich mladého školního věku až do současnosti. Zkoumají se rozdíly a podobnosti mezi těmito dvěma skupinami studentů a také potenciální vliv jejich konkrétních historií s online technologiemi na to, jak je plánují využít ve své budoucí kariéře. 
650 0 4 |a Technika, auta, počítače 
700 1 |a Babická Blanka 
700 1 |a Kořínková Jana 
856 4 0 |u https://www.bookport.cz/AccountSaml/SignIn/?idp=https://shibboleth.utb.cz/idp/shibboleth&returnUrl=/kniha/using-online-technologies-for-informal-learning-by-future-teachers-of-english-11750/  |y Dostupné v BOOKPORT po přihlášení pomocí eduID