Using online technologies for informal learning by future teachers of English

Tato monografie si klade za cíl představit fenomén informálního učení. Skládá se z teoretické části a výsledků výzkumu provedeného na Pedagogické fakultě Univerzity Palackého v Olomouci a 3 dalších univerzitách u budoucích učitelů angličtiny. Představuje výsledky výzkumu zabývajícího se tématy, jak...

Full description

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Jana, Černá
Other Authors: Babická Blanka, Kořínková Jana
Format: eBook
Language: Czech
Published: Univerzita Palackého v Olomouci 2023
Edition: 1. elektronické vydání
Subjects:
ISBN: 978-80-244-6067-3
978-80-244-6068-0
Physical Description: 1 online zdroj (120 stran)

Cover

Table of contents

Description
Summary: Tato monografie si klade za cíl představit fenomén informálního učení. Skládá se z teoretické části a výsledků výzkumu provedeného na Pedagogické fakultě Univerzity Palackého v Olomouci a 3 dalších univerzitách u budoucích učitelů angličtiny. Představuje výsledky výzkumu zabývajícího se tématy, jak často a jak studenti využívají online platformy, aplikace, webové stránky a sociální sítě ve svém informálním učení a formálním vzdělávání. Popisuje rozdíly a podobnosti mezi používáním online technologií studenty pro vlastní řízené a neřízené učení a pro účely jejich formálního studia. Srovnání v používání online technologií se provádí s ohledem na pohlaví studentů a formu studia. Třetí část tvoří kvalitativní část výzkumu zaměřená na to, jak budoucí učitelé angličtiny po celý život přistupují k online technologiím, především kvůli neformálnímu vzdělávání. V polostrukturovaných rozhovorech kandidáti učitelů, kteří studují základní a nižší sekundární vzdělávání na Pedagogické fakultě Univerzity Palackého v Olomouci, sdíleli svou historii používání online aplikací a webových stránek od jejich mladého školního věku až do současnosti. Zkoumají se rozdíly a podobnosti mezi těmito dvěma skupinami studentů a také potenciální vliv jejich konkrétních historií s online technologiemi na to, jak je plánují využít ve své budoucí kariéře.
ISBN: 978-80-244-6067-3
978-80-244-6068-0