Fundraising pro neziskové organizace

Na trhu ojedinělá publikace se komplexně věnuje problematice fundraisingu neziskových organizací. Staví na vědeckém výstupu výzkumné činnosti v oblasti fundraisingu, je určena zejména ekonomům a fundraiserům neziskových organizací a studentům vysokých škol. V knize se dozvíte zásady a fundraisingové...

Full description

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Boukal, Petr
Format: eBook
Language: Czech
Published: Grada 2013
Edition: 1. elektronické vydání
Subjects:
ISBN: 978-80-247-4487-2
978-80-247-8793-0
978-80-247-8794-7
Physical Description: 1 online zdroj (264 stran)

Cover

Table of contents

LEADER 02064nam a2200289 i 4500
001 bkp7241
003 CZ-prgp
005 20170103190445.0
006 m-----o--d--------
007 cr cn
008 170103s2013 xr 000 0 cze
020 |a 978-80-247-4487-2  |c 349 Kč  |q (print) 
020 |a 978-80-247-8793-0  |c 297 Kč  |q (online ; pdf) 
020 |a 978-80-247-8794-7  |c 297 Kč  |q (online ; epub) 
040 |a Grada  |b cze  |e rda 
100 1 |a Boukal, Petr 
245 1 0 |a Fundraising  |b pro neziskové organizace  |c Petr Boukal 
250 |a 1. elektronické vydání 
264 1 |b Grada  |c 2013 
300 |a 1 online zdroj (264 stran) 
336 |a text  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a počítač  |b c  |2 rdamedia 
338 |a online zdroj  |b cr  |2 rdacarrier 
520 3 |a Na trhu ojedinělá publikace se komplexně věnuje problematice fundraisingu neziskových organizací. Staví na vědeckém výstupu výzkumné činnosti v oblasti fundraisingu, je určena zejména ekonomům a fundraiserům neziskových organizací a studentům vysokých škol. V knize se dozvíte zásady a fundraisingové metody vhodné pro komunikaci s hlavními možnými podporovateli. Postupně poznáte metody iniciující individuální dárce, možnosti spolupráce s podniky a postupy při oslovování nadací, nadačních fondů a správců veřejných rozpočtů (ministerstva, kraje, obce, fondy EU). Výklad je doplněn praktickými příklady a metodickými postupy z různých oblastí působení neziskových organizací. V závěru knihy naleznete shrnutí poznatků z fundraisingu v zahraničí (zejména USA, Německo, Rakousko). Zvláštní pozornost je v knize věnována kultuře, protože kniha slouží i jako shrnutí výzkumu z dané oblasti a je využitelná pro studenty oboru Arts Management. 
650 0 4 |a Marketing a reklama 
650 0 4 |a Veřejná správa, neziskové organizace 
856 4 0 |u https://www.bookport.cz/AccountSaml/SignIn/?idp=https://shibboleth.utb.cz/idp/shibboleth&returnUrl=/kniha/fundraising-906/  |y Dostupné v BOOKPORT po přihlášení pomocí eduID