Public relations Dějiny - teorie - praxe

Aniž si to uvědomujeme, s public relations, s jejich účinky a vlivy se potkáváme téměř na každém kroku. Ovlivňují naše názory a postoje, náš životní styl, prostupují naší každodenností a velmi často formují prostředí, které nás obklopuje. Nabízíme vám proto komplexní a u nás dosud v takovém rozsahu...

Full description

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Kopecký, Ladislav
Format: eBook
Language: Czech
Published: Grada 2013
Edition: 1. elektronické vydání
Subjects:
ISBN: 978-80-247-4229-8
978-80-247-8594-3
978-80-247-8595-0
Physical Description: 1 online zdroj (240 stran)

Cover

Table of contents

LEADER 02015nam a2200289 i 4500
001 bkp7167
003 CZ-prgp
005 20170103190445.0
006 m-----o--d--------
007 cr cn
008 170103s2013 xr 000 0 cze
020 |a 978-80-247-4229-8  |c 379 Kč  |q (print) 
020 |a 978-80-247-8594-3  |c 322 Kč  |q (online ; pdf) 
020 |a 978-80-247-8595-0  |c 322 Kč  |q (online ; epub) 
040 |a Grada  |b cze  |e rda 
100 1 |a Kopecký, Ladislav 
245 1 0 |a Public relations  |b Dějiny - teorie - praxe  |c Ladislav Kopecký 
250 |a 1. elektronické vydání 
264 1 |b Grada  |c 2013 
300 |a 1 online zdroj (240 stran) 
336 |a text  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a počítač  |b c  |2 rdamedia 
338 |a online zdroj  |b cr  |2 rdacarrier 
520 3 |a Aniž si to uvědomujeme, s public relations, s jejich účinky a vlivy se potkáváme téměř na každém kroku. Ovlivňují naše názory a postoje, náš životní styl, prostupují naší každodenností a velmi často formují prostředí, které nás obklopuje. Nabízíme vám proto komplexní a u nás dosud v takovém rozsahu nezpracované odborné pojednání o jedné z významných součástí marketingu a marketingových komunikací. Ladislav Kopecký zprostředkovává své osobní zkušenosti z působení v různých marketingově komunikačních řídicích funkcích doma i v zahraničí a přináší jedinečný a poutavý studijní materiál pro studenty vysokých škol ekonomického, finančně správního a sociálního zaměření, pro manažery marketingu a marketingových komunikací, korporací, pro pracovníky v oblasti vnějších vztahů a PR, státních institucí, kulturních a sportovních zařízení i neziskových organizací. 
650 0 4 |a Marketing a reklama 
650 0 4 |a Žurnalistika a komunikace 
856 4 0 |u https://www.bookport.cz/AccountSaml/SignIn/?idp=https://shibboleth.utb.cz/idp/shibboleth&returnUrl=/kniha/public-relations-2121/  |y Dostupné v BOOKPORT po přihlášení pomocí eduID