Public relations Dějiny - teorie - praxe

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author Kopecký, Ladislav
Format Electronic Book
LanguageCzech
Published Grada 2013
Edition1. elektronické vydání
Subjects
Online AccessDostupné v BOOKPORT po přihlášení pomocí eduID
ISBN978-80-247-4229-8
978-80-247-8594-3
978-80-247-8595-0
Physical Description1 online zdroj (240 stran)

Cover

More Information
Abstract:Aniž si to uvědomujeme, s public relations, s jejich účinky a vlivy se potkáváme téměř na každém kroku. Ovlivňují naše názory a postoje, náš životní styl, prostupují naší každodenností a velmi často formují prostředí, které nás obklopuje. Nabízíme vám proto komplexní a u nás dosud v takovém rozsahu nezpracované odborné pojednání o jedné z významných součástí marketingu a marketingových komunikací. Ladislav Kopecký zprostředkovává své osobní zkušenosti z působení v různých marketingově komunikačních řídicích funkcích doma i v zahraničí a přináší jedinečný a poutavý studijní materiál pro studenty vysokých škol ekonomického, finančně správního a sociálního zaměření, pro manažery marketingu a marketingových komunikací, korporací, pro pracovníky v oblasti vnějších vztahů a PR, státních institucí, kulturních a sportovních zařízení i neziskových organizací.
ISBN:978-80-247-4229-8
978-80-247-8594-3
978-80-247-8595-0
Physical Description:1 online zdroj (240 stran)