Marketing v cestovním ruchu Jak uspět v domácí i světové konkurenci - 2., aktualizované a rozšířené vydání

Druhé vydání úspěšné publikace reaguje na vývoj ve společnosti a ekonomice, je upraveno a doplněno o aktuální poznatky z oblasti teorie i praxe v cestovním ruchu. První část se nadále zabývá volným časem, který je jednou z podmínek rozvoje cestovního ruchu, dále cestovním ruchem samotným, službami s...

Full description

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Jakubíková, Dagmar
Format: eBook
Language: Czech
Published: Grada 2012
Edition: 1. elektronické vydání
Subjects:
ISBN: 978-80-247-4209-0
978-80-247-8146-4
978-80-247-8147-1
Physical Description: 1 online zdroj (320 stran)

Cover

Table of contents

LEADER 02230nam a2200289 i 4500
001 bkp7155
003 CZ-prgp
005 20170103190445.0
006 m-----o--d--------
007 cr cn
008 170103s2012 xr 000 0 cze
020 |a 978-80-247-4209-0  |c 369 Kč  |q (print) 
020 |a 978-80-247-8146-4  |c 314 Kč  |q (online ; pdf) 
020 |a 978-80-247-8147-1  |c 314 Kč  |q (online ; epub) 
040 |a Grada  |b cze  |e rda 
100 1 |a Jakubíková, Dagmar 
245 1 0 |a Marketing v cestovním ruchu  |b Jak uspět v domácí i světové konkurenci - 2., aktualizované a rozšířené vydání  |c Dagmar Jakubíková 
250 |a 1. elektronické vydání 
264 1 |b Grada  |c 2012 
300 |a 1 online zdroj (320 stran) 
336 |a text  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a počítač  |b c  |2 rdamedia 
338 |a online zdroj  |b cr  |2 rdacarrier 
520 3 |a Druhé vydání úspěšné publikace reaguje na vývoj ve společnosti a ekonomice, je upraveno a doplněno o aktuální poznatky z oblasti teorie i praxe v cestovním ruchu. První část se nadále zabývá volným časem, který je jednou z podmínek rozvoje cestovního ruchu, dále cestovním ruchem samotným, službami spojenými s cestovním ruchem, destinacemi a marketingovými principy. Oproti prvnímu vydání je více prostoru věnováno analýze marketingového prostředí, výzkumu trhu, kupnímu chování zákazníků a procesu výběru cílových trhů. Zcela nově je v první části zařazen text o repositioningu a rebrandingu. Druhá část knihy věnující se marketingovým nástrojům je kompletně inovována. Autorka popisuje podstatu a funkci jednotlivých nástrojů marketingového mixu, přičemž je zdůrazněn pohled zákazníka pomocí "Css". Celá kniha je také doplněna o nové praktické příklady. Publikaci ocení především studenti vysokých škol, podnikatelé a další lidé, kteří se zabývají možnostmi využití marketingu v cestovním ruchu. 
650 0 4 |a Cestovní ruch 
650 0 4 |a Marketing a reklama 
856 4 0 |u https://www.bookport.cz/AccountSaml/SignIn/?idp=https://shibboleth.utb.cz/idp/shibboleth&returnUrl=/kniha/marketing-v-cestovnim-ruchu-872/  |y Dostupné v BOOKPORT po přihlášení pomocí eduID