Public relations, fundraising a lobbing pro neziskové organizace

Knížka se věnuje klíčové otázce neziskových organizací: Co je třeba udělat, aby se nezisková organizace stala atraktivní pro veřejnost a byla schopna zajistit dostatek zdrojů na prosazování a naplňování svého poslání? Zkušení odborníci v oblasti řízení neziskových organizací vysvětlují, co je třeba...

Full description

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Medlíková, Olga
Other Authors: Marek Šedivý
Format: eBook
Language: Czech
Published: Grada 2012
Edition: 1. elektronické vydání
Subjects:
ISBN: 978-80-247-4040-9
978-80-247-7662-0
978-80-247-7663-7
Physical Description: 1 online zdroj (144 stran)

Cover

Table of contents

LEADER 02285nam a2200301 i 4500
001 bkp6985
003 CZ-prgp
005 20170103190445.0
006 m-----o--d--------
007 cr cn
008 170103s2012 xr 000 0 cze
020 |a 978-80-247-4040-9  |c 249 Kč  |q (print) 
020 |a 978-80-247-7662-0  |c 212 Kč  |q (online ; pdf) 
020 |a 978-80-247-7663-7  |c 212 Kč  |q (online ; epub) 
040 |a Grada  |b cze  |e rda 
100 1 |a Medlíková, Olga 
245 1 0 |a Public relations, fundraising a lobbing pro neziskové organizace  |c Olga Medlíková, Marek Šedivý 
250 |a 1. elektronické vydání 
264 1 |b Grada  |c 2012 
300 |a 1 online zdroj (144 stran) 
336 |a text  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a počítač  |b c  |2 rdamedia 
338 |a online zdroj  |b cr  |2 rdacarrier 
520 3 |a Knížka se věnuje klíčové otázce neziskových organizací: Co je třeba udělat, aby se nezisková organizace stala atraktivní pro veřejnost a byla schopna zajistit dostatek zdrojů na prosazování a naplňování svého poslání? Zkušení odborníci v oblasti řízení neziskových organizací vysvětlují, co je třeba v neziskové organizaci zvládnout pro dosažení tohoto cíle, které procesy při správném fungování přinášejí dobré jméno, oblíbenost a peníze na naplňování její činnosti. Dozvíte se, jak si nezisková organizace může vybudovat základnu svých příznivců, jak se stát významnou neziskovou organizací i jak prosadit potřebné změny ve společnosti či v zákonodárství. Kniha se jako první na českém trhu zaměřuje na lobbing a obhajobu zájmů neziskových organizací v českém prostředí. Praktická a na trhu ojedinělá příručka je určena pracovníkům začínajících i již existujících neziskových organizací, studentům a pedagogům VŠ, dárcům, sponzorům a úředníkům spolupracujícím s neziskovými organizacemi. 
650 0 4 |a Marketing a reklama 
650 0 4 |a Veřejná správa, neziskové organizace 
700 1 |a Marek Šedivý 
856 4 0 |u https://www.bookport.cz/AccountSaml/SignIn/?idp=https://shibboleth.utb.cz/idp/shibboleth&returnUrl=/kniha/public-relations-fundraising-a-lobbing-pro-neziskove-organizace-2070/  |y Dostupné v BOOKPORT po přihlášení pomocí eduID