Public relations, fundraising a lobbing pro neziskové organizace

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author Medlíková, Olga
Other Authors Marek Šedivý
Format Electronic Book
LanguageCzech
Published Grada 2012
Edition1. elektronické vydání
Subjects
Online AccessDostupné v BOOKPORT po přihlášení pomocí eduID
ISBN978-80-247-4040-9
978-80-247-7662-0
978-80-247-7663-7
Physical Description1 online zdroj (144 stran)

Cover

More Information
Abstract:Knížka se věnuje klíčové otázce neziskových organizací: Co je třeba udělat, aby se nezisková organizace stala atraktivní pro veřejnost a byla schopna zajistit dostatek zdrojů na prosazování a naplňování svého poslání? Zkušení odborníci v oblasti řízení neziskových organizací vysvětlují, co je třeba v neziskové organizaci zvládnout pro dosažení tohoto cíle, které procesy při správném fungování přinášejí dobré jméno, oblíbenost a peníze na naplňování její činnosti. Dozvíte se, jak si nezisková organizace může vybudovat základnu svých příznivců, jak se stát významnou neziskovou organizací i jak prosadit potřebné změny ve společnosti či v zákonodárství. Kniha se jako první na českém trhu zaměřuje na lobbing a obhajobu zájmů neziskových organizací v českém prostředí. Praktická a na trhu ojedinělá příručka je určena pracovníkům začínajících i již existujících neziskových organizací, studentům a pedagogům VŠ, dárcům, sponzorům a úředníkům spolupracujícím s neziskovými organizacemi.
ISBN:978-80-247-4040-9
978-80-247-7662-0
978-80-247-7663-7
Physical Description:1 online zdroj (144 stran)