Psychologie reklamy 4., rozšířené a aktualizované vydání

Nové vydání úspěšné plnobarevné publikace s mnoha fotografiemi a obrázky přináší aktuální informace o reklamě a jejím působení a efektivnosti. Kniha je určena manažerům, specialistům a studentům marketingu a reklamy. Čtvrté vydání se nově věnuje například moderním směrům marketingové komunikace týka...

Full description

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Vysekalová, Jitka
Format: eBook
Language: Czech
Published: Grada 2012
Edition: 1. elektronické vydání
Subjects:
ISBN: 978-80-247-4005-8
978-80-247-7832-7
978-80-247-7833-4
Physical Description: 1 online zdroj (328 stran)

Cover

Table of contents

LEADER 02088nam a2200277 i 4500
001 bkp6938
003 CZ-prgp
005 20170103190445.0
006 m-----o--d--------
007 cr cn
008 170103s2012 xr 000 0 cze
020 |a 978-80-247-4005-8  |c 459 Kč  |q (print) 
020 |a 978-80-247-7832-7  |c 390 Kč  |q (online ; pdf) 
020 |a 978-80-247-7833-4  |c 390 Kč  |q (online ; epub) 
040 |a Grada  |b cze  |e rda 
100 1 |a Vysekalová, Jitka 
245 1 0 |a Psychologie reklamy  |b 4., rozšířené a aktualizované vydání  |c Jitka Vysekalová 
250 |a 1. elektronické vydání 
264 1 |b Grada  |c 2012 
300 |a 1 online zdroj (328 stran) 
336 |a text  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a počítač  |b c  |2 rdamedia 
338 |a online zdroj  |b cr  |2 rdacarrier 
520 3 |a Nové vydání úspěšné plnobarevné publikace s mnoha fotografiemi a obrázky přináší aktuální informace o reklamě a jejím působení a efektivnosti. Kniha je určena manažerům, specialistům a studentům marketingu a reklamy. Čtvrté vydání se nově věnuje například moderním směrům marketingové komunikace týkajícím se sociálních sítí, dále neuromarketingu, významu emocí a sociokulturním faktorům tvorby reklamy. Čtenáři dále získají aktualizované údaje o reklamě v médiích, seznámí se s novými příklady efektivních kampaní z roku 2010, dalšími příklady testování reklamy, novými údaji výzkumu postoje české veřejnosti ke značkovému zboží, novými poznatky k účinnosti reklamy na internetu atd. Publikace, jejíž hlavní autorka je uznávanou českou autoritou v oblasti psychologie reklamy, vám odpoví na otázku, jakou reklamu váš zákazník preferuje a jak vytvořit účinnou reklamu. Kniha nemá díky své komplexnosti a reflektování českých podmínek na trhu konkurenci. 
650 0 4 |a Marketing a reklama 
856 4 0 |u https://www.bookport.cz/AccountSaml/SignIn/?idp=https://shibboleth.utb.cz/idp/shibboleth&returnUrl=/kniha/psychologie-reklamy-2060/  |y Dostupné v BOOKPORT po přihlášení pomocí eduID