Public relations jako ovlivňování mínění Jak úspěšně ovlivňovat a nenechat se zmanipulovat - 3., rozšířené vydání

Nové, rozšířené vydání ojedinělé publikace je určeno zájemcům o oblast komunikace, manipulace, ovlivňování mínění a vytváření souhlasu - public relations. Kniha je určena zejména studentům komunikace a PR, pracovníkům v PR a marketingu, novinářům, politikům a dalším, kteří potřebují efektivně komuni...

Full description

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Ftorek, Jozef
Format: eBook
Language: Czech
Published: Grada 2012
Edition: 1. elektronické vydání
Subjects:
ISBN: 978-80-247-3926-7
978-80-247-7638-5
978-80-247-7639-2
Physical Description: 1 online zdroj (224 stran)

Cover

Table of contents

LEADER 02191nam a2200277 i 4500
001 bkp6839
003 CZ-prgp
005 20170103190445.0
006 m-----o--d--------
007 cr cn
008 170103s2012 xr 000 0 cze
020 |a 978-80-247-3926-7  |c 298 Kč  |q (print) 
020 |a 978-80-247-7638-5  |c 253 Kč  |q (online ; pdf) 
020 |a 978-80-247-7639-2  |c 253 Kč  |q (online ; epub) 
040 |a Grada  |b cze  |e rda 
100 1 |a Ftorek, Jozef 
245 1 0 |a Public relations jako ovlivňování mínění  |b Jak úspěšně ovlivňovat a nenechat se zmanipulovat - 3., rozšířené vydání  |c Jozef Ftorek 
250 |a 1. elektronické vydání 
264 1 |b Grada  |c 2012 
300 |a 1 online zdroj (224 stran) 
336 |a text  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a počítač  |b c  |2 rdamedia 
338 |a online zdroj  |b cr  |2 rdacarrier 
520 3 |a Nové, rozšířené vydání ojedinělé publikace je určeno zájemcům o oblast komunikace, manipulace, ovlivňování mínění a vytváření souhlasu - public relations. Kniha je určena zejména studentům komunikace a PR, pracovníkům v PR a marketingu, novinářům, politikům a dalším, kteří potřebují efektivně komunikovat s veřejností nebo zájmovými skupinami. Publikace je co do komplexnosti a šíře zpracování tématu svého druhu unikátní. Třetí vydání je doplněno o nové kapitoly - PR, reklama a marketing, PR a ideologie nebo PR a etika. Představené teorie a argumenty jsou podpořeny příklady ze společenské praxe. Praxi ovlivňování mínění - osnování souhlasu autor vnímá jako kompetenci elity. Proto vedle tradičního obsahu podobných příruček, jako jsou pravidla krizové komunikace nebo hlavní nástroje a techniky sdělení informace, uvádí aktuální trendy public relations včetně jeho role v informační válce. Kniha kriticky glosuje i mnohé tradiční mýty šířené některými podnikateli v oboru PR. 
650 0 4 |a Marketing a reklama 
856 4 0 |u https://www.bookport.cz/AccountSaml/SignIn/?idp=https://shibboleth.utb.cz/idp/shibboleth&returnUrl=/kniha/public-relations-jako-ovlivnovani-mineni-2037/  |y Dostupné v BOOKPORT po přihlášení pomocí eduID