Velký slovník marketingových komunikací

Velký slovník marketingových komunikací poskytuje ucelený přehled a vysvětlení základních pojmů používaných v oblasti marketingových komunikací, a to nejen jejich základních forem (reklama, podpora prodeje, direct marketing, public relations, osobní prodej), ale také základních pojmů v oblasti marke...

Full description

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Jurášková, Olga
Other Authors: Pavel Horňák
Format: eBook
Language: Czech
Published: Grada 2012
Edition: 1. elektronické vydání
Subjects:
ISBN: 978-80-247-4354-7
978-80-247-8203-4
978-80-247-8204-1
Physical Description: 1 online zdroj (272 stran)

Cover

Table of contents

LEADER 02141nam a2200289 i 4500
001 bkp6829
003 CZ-prgp
005 20170103190445.0
006 m-----o--d--------
007 cr cn
008 170103s2012 xr 000 0 cze
020 |a 978-80-247-4354-7  |c 349 Kč  |q (print) 
020 |a 978-80-247-8203-4  |c 297 Kč  |q (online ; pdf) 
020 |a 978-80-247-8204-1  |c 297 Kč  |q (online ; epub) 
040 |a Grada  |b cze  |e rda 
100 1 |a Jurášková, Olga 
245 1 0 |a Velký slovník marketingových komunikací  |c Olga Jurášková, Pavel Horňák 
250 |a 1. elektronické vydání 
264 1 |b Grada  |c 2012 
300 |a 1 online zdroj (272 stran) 
336 |a text  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a počítač  |b c  |2 rdamedia 
338 |a online zdroj  |b cr  |2 rdacarrier 
520 3 |a Velký slovník marketingových komunikací poskytuje ucelený přehled a vysvětlení základních pojmů používaných v oblasti marketingových komunikací, a to nejen jejich základních forem (reklama, podpora prodeje, direct marketing, public relations, osobní prodej), ale také základních pojmů v oblasti marketingu, výstav a veletrhů, psychologie spotřebitele a nových forem marketingových komunikací. Zejména uvedení pojmů spadajících do oblasti nových forem marketingových komunikací je výrazným přínosem slovníku, neboť tyto pojmy často nebyly v jiné odborné literatuře dosud definovány. Velký slovník marketingových komunikací je přehledným, komplexním shrnutím pojmů a odborných výrazů z oblasti marketingových komunikací a souvisejících oborů. Je určený pracovníkům v oblastí marketingu, marketingových komunikací, studentům středních a vysokých škol. Autory Velkého slovníku marketingových komunikací jsou odborníci v jednotlivých oblastech, akademičtí pracovníci a odborníci z praxe. 
650 0 4 |a Marketing a reklama 
700 1 |a Pavel Horňák 
856 4 0 |u https://www.bookport.cz/AccountSaml/SignIn/?idp=https://shibboleth.utb.cz/idp/shibboleth&returnUrl=/kniha/velky-slovnik-marketingovych-komunikaci-748/  |y Dostupné v BOOKPORT po přihlášení pomocí eduID