Chytře vedená prodejna Jak mít více zákazníků a větší tržby - 3., aktualizované a rozšířené vydání

Jak mít v prodejně více spokojených zákazníků a vydělat více peněz? Čím se liší úspěšné prodejny od těch, které živoří na pokraji zájmu? Jak atraktivně uspořádat prodejní prostory? Jak nalákat zákazníky do prodejny, překvapit je a potěšit, aby se vrátili znovu? Jak efektivně vést a motivovat prodejn...

Full description

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Hammond, Richard
Format: eBook
Language: Czech
Published: Grada 2012
Edition: 1. elektronické vydání
Subjects:
ISBN: 978-80-247-4162-8
978-80-247-7990-4
978-80-247-7991-1
Physical Description: 1 online zdroj (200 stran)

Cover

Table of contents

LEADER 02115nam a2200277 i 4500
001 bkp6821
003 CZ-prgp
005 20170103190445.0
006 m-----o--d--------
007 cr cn
008 170103s2012 xr 000 0 cze
020 |a 978-80-247-4162-8  |c 99 Kč  |q (print) 
020 |a 978-80-247-7990-4  |c 253 Kč  |q (online ; pdf) 
020 |a 978-80-247-7991-1  |c 253 Kč  |q (online ; epub) 
040 |a Grada  |b cze  |e rda 
100 1 |a Hammond, Richard 
245 1 0 |a Chytře vedená prodejna  |b Jak mít více zákazníků a větší tržby - 3., aktualizované a rozšířené vydání  |c Richard Hammond 
250 |a 1. elektronické vydání 
264 1 |b Grada  |c 2012 
300 |a 1 online zdroj (200 stran) 
336 |a text  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a počítač  |b c  |2 rdamedia 
338 |a online zdroj  |b cr  |2 rdacarrier 
520 3 |a Jak mít v prodejně více spokojených zákazníků a vydělat více peněz? Čím se liší úspěšné prodejny od těch, které živoří na pokraji zájmu? Jak atraktivně uspořádat prodejní prostory? Jak nalákat zákazníky do prodejny, překvapit je a potěšit, aby se vrátili znovu? Jak efektivně vést a motivovat prodejní tým? To vše a mnohem více se dozvíte v této ojedinělé knížce, jejíž třetí vydání obsahuje kromě řady nových praktických rad a užitečných poznámek především znamenité nápady, strategie a taktické myšlenky, které posunuly nejúspěšnější maloobchodníky na vrchol. Objevte tajemství stojící za úspěchem těch největších a nejlepších a učte se od nich. Autor jim položil prostou otázku: "Díky čemu jste tak dobří??" Odpovědi jsou více než inspirující a tato kniha vám ukáže, jak je aplikovat v praxi. Knížka je určena majitelům a vedoucím prodejen, manažerům i prodavačům, kteří se chtějí stát opravdu úspěšnými profesionály. 
650 0 4 |a Obchod a prodej 
856 4 0 |u https://www.bookport.cz/AccountSaml/SignIn/?idp=https://shibboleth.utb.cz/idp/shibboleth&returnUrl=/kniha/chytre-vedena-prodejna-742/  |y Dostupné v BOOKPORT po přihlášení pomocí eduID