Vyučovací metody na vysoké škole Praktický průvodce výukou v prezenční i distanční formě studia
Praktická publikace uznávaných autorek je nepostradatelná pro mladé vysokoškolské učitele, kteří v průběhu svého studia neprošli soustavnou pedagogickou přípravou, ale ocení ji také zkušenější pedagogové, kterým nabídne mnoho cenných rad a zajímavých podnětů. Knížka je dále určena lektorům celoživot...
Saved in:
Main Author: | |
---|---|
Other Authors: | |
Format: | eBook |
Language: | Czech |
Published: |
Grada
2012
|
Edition: | 1. elektronické vydání |
Subjects: | |
ISBN: | 978-80-247-4152-9 978-80-247-7986-7 978-80-247-7987-4 |
Physical Description: | 1 online zdroj (288 stran) |
LEADER | 02040nam a2200301 i 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | bkp6818 | ||
003 | CZ-prgp | ||
005 | 20170103190445.0 | ||
006 | m-----o--d-------- | ||
007 | cr cn | ||
008 | 170103s2012 xr 000 0 cze | ||
020 | |a 978-80-247-4152-9 |c 349 Kč |q (print) | ||
020 | |a 978-80-247-7986-7 |c 297 Kč |q (online ; pdf) | ||
020 | |a 978-80-247-7987-4 |c 297 Kč |q (online ; epub) | ||
040 | |a Grada |b cze |e rda | ||
100 | 1 | |a Rohlíková, Lucie | |
245 | 1 | 0 | |a Vyučovací metody na vysoké škole |b Praktický průvodce výukou v prezenční i distanční formě studia |c Lucie Rohlíková, Jana Vejvodová |
250 | |a 1. elektronické vydání | ||
264 | 1 | |b Grada |c 2012 | |
300 | |a 1 online zdroj (288 stran) | ||
336 | |a text |b txt |2 rdacontent | ||
337 | |a počítač |b c |2 rdamedia | ||
338 | |a online zdroj |b cr |2 rdacarrier | ||
520 | 3 | |a Praktická publikace uznávaných autorek je nepostradatelná pro mladé vysokoškolské učitele, kteří v průběhu svého studia neprošli soustavnou pedagogickou přípravou, ale ocení ji také zkušenější pedagogové, kterým nabídne mnoho cenných rad a zajímavých podnětů. Knížka je dále určena lektorům celoživotního vzdělávání a organizátorům e-learningových kurzů. Na českém trhu ojedinělá publikace přináší přehled tradičních i moderních metod včetně e-learningu. Čtenář bude s její pomocí schopen vypracovat sylabus vyučované disciplíny, definovat způsobilosti, které mají jeho studenti získat, i správně formulovat cíle disciplíny či e-learningového kurzu. Na základě toho pak dokáže funkčně aplikovat vyučovací metody podle adresátů i charakteru disciplíny a využívat různé typy hodnocení studentů. | |
650 | 0 | 4 | |a Personalistika |
650 | 0 | 4 | |a Pedagogika |
700 | 1 | |a Jana Vejvodová | |
856 | 4 | 0 | |u https://www.bookport.cz/AccountSaml/SignIn/?idp=https://shibboleth.utb.cz/idp/shibboleth&returnUrl=/kniha/vyucovaci-metody-na-vysoke-skole-739/ |y Dostupné v BOOKPORT po přihlášení pomocí eduID |