Marketingový management destinací

Publikace uznávané autorky je určena jak studentům vysokých a středních škol zaměřených na turismus, tak institucím zabývajícím se rozvojem turismu v destinaci na národní, regionální a lokální úrovni a firmám působícím v destinacích. První část je zaměřena na marketingovou strategii destinace, zejmé...

Full description

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Palatková, Monika
Format: eBook
Language: Czech
Published: Grada 2011
Edition: 1. elektronické vydání
Subjects:
ISBN: 978-80-247-3749-2
978-80-247-7210-3
978-80-247-7211-0
Physical Description: 1 online zdroj (208 stran)

Cover

Table of contents

LEADER 02081nam a2200277 i 4500
001 bkp6626
003 CZ-prgp
005 20170103190445.0
006 m-----o--d--------
007 cr cn
008 170103s2011 xr 000 0 cze
020 |a 978-80-247-3749-2  |c 269 Kč  |q (print) 
020 |a 978-80-247-7210-3  |c 229 Kč  |q (online ; pdf) 
020 |a 978-80-247-7211-0  |c 229 Kč  |q (online ; epub) 
040 |a Grada  |b cze  |e rda 
100 1 |a Palatková, Monika 
245 1 0 |a Marketingový management destinací  |c Monika Palatková 
250 |a 1. elektronické vydání 
264 1 |b Grada  |c 2011 
300 |a 1 online zdroj (208 stran) 
336 |a text  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a počítač  |b c  |2 rdamedia 
338 |a online zdroj  |b cr  |2 rdacarrier 
520 3 |a Publikace uznávané autorky je určena jak studentům vysokých a středních škol zaměřených na turismus, tak institucím zabývajícím se rozvojem turismu v destinaci na národní, regionální a lokální úrovni a firmám působícím v destinacích. První část je zaměřena na marketingovou strategii destinace, zejména na marketingový mix. Druhá část knihy se zabývá systémem řízení destinace z hlediska vytváření institucionální struktury destinace a organizace marketingového řízení destinace i možností financování systému řízení destinace. Autorka předkládá též různé formy partnerství mezi veřejným a soukromým sektorem. Třetí blok se věnuje řízení kvality v destinaci, tvorbě a udržování informačních systémů destinace či řízení udržitelného turismu v destinaci. V závěru se seznámíte s nástroji hodnocení, měření a kontroly úspěšnosti marketingového řízení destinace. Součástí knihy je též stručný přehled aktuálních aktivit EU v marketingovém řízení destinací. 
650 0 4 |a Cestovní ruch 
856 4 0 |u https://www.bookport.cz/AccountSaml/SignIn/?idp=https://shibboleth.utb.cz/idp/shibboleth&returnUrl=/kniha/marketingovy-management-destinaci-1993/  |y Dostupné v BOOKPORT po přihlášení pomocí eduID