Krizová komunikace s médii

Stala se vaše firma či instituce předmětem nežádoucího zájmu médií? Seznamte se spolu s námi se zásadami a možnostmi krizové mediální komunikace. Poznáte mechanismy mediální komunikace se zvláštním zřetelem ke vzniku situací, v nichž je potřeba použít právě krizovou komunikaci. Popíšeme vám praktick...

Full description

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Bednář, Vojtěch
Format: eBook
Language: Czech
Published: Grada 2012
Edition: 1. elektronické vydání
Subjects:
ISBN: 978-80-247-3780-5
978-80-247-7585-2
978-80-247-7586-9
Physical Description: 1 online zdroj (192 stran)

Cover

Table of contents

LEADER 01557nam a2200277 i 4500
001 bkp6612
003 CZ-prgp
005 20170103190445.0
006 m-----o--d--------
007 cr cn
008 170103s2012 xr 000 0 cze
020 |a 978-80-247-3780-5  |c 149 Kč  |q (print) 
020 |a 978-80-247-7585-2  |c 149 Kč  |q (online ; pdf) 
020 |a 978-80-247-7586-9  |c 149 Kč  |q (online ; epub) 
040 |a Grada  |b cze  |e rda 
100 1 |a Bednář, Vojtěch 
245 1 0 |a Krizová komunikace s médii  |c Vojtěch Bednář 
250 |a 1. elektronické vydání 
264 1 |b Grada  |c 2012 
300 |a 1 online zdroj (192 stran) 
336 |a text  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a počítač  |b c  |2 rdamedia 
338 |a online zdroj  |b cr  |2 rdacarrier 
520 3 |a Stala se vaše firma či instituce předmětem nežádoucího zájmu médií? Seznamte se spolu s námi se zásadami a možnostmi krizové mediální komunikace. Poznáte mechanismy mediální komunikace se zvláštním zřetelem ke vzniku situací, v nichž je potřeba použít právě krizovou komunikaci. Popíšeme vám praktické situace a naznačíme vhodné reakce na ně. Kniha vám bude nejen učebnicí, jež vás připraví na konkrétní problémy, ale i praktickou pomůckou, použitelnou tehdy, kdy se do krizové situace sami dostanete. 
650 0 4 |a Žurnalistika a komunikace 
856 4 0 |u https://www.bookport.cz/AccountSaml/SignIn/?idp=https://shibboleth.utb.cz/idp/shibboleth&returnUrl=/kniha/krizova-komunikace-s-medii-1991/  |y Dostupné v BOOKPORT po přihlášení pomocí eduID