Mediální komunikace pro management

Cílem této knihy je seznámit vás s vlastnostmi masových médií, s postupy a cíli novinářů a s jejich pracovními nástroji, připravit vás na komunikaci s nimi. Vysvětluje základní vztahy a procesy fungování médií, odpovídá na otázky, kde novináři získávají informace, jak je zpracovávají, kdo určuje, o...

Full description

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Bednář, Vojtěch
Format: eBook
Language: Czech
Published: Grada 2011
Edition: 1. elektronické vydání
Subjects:
ISBN: 978-80-247-3629-7
978-80-247-7385-8
Physical Description: 1 online zdroj (160 stran)

Cover

Table of contents

LEADER 01799nam a2200277 i 4500
001 bkp6472
003 CZ-prgp
005 20170103190445.0
006 m-----o--d--------
007 cr cn
008 170103s2011 xr 000 0 cze
020 |a 978-80-247-3629-7  |c 89 Kč  |q (print) 
020 |a 978-80-247-7385-8  |c 195 Kč  |q (online ; pdf) 
040 |a Grada  |b cze  |e rda 
100 1 |a Bednář, Vojtěch 
245 1 0 |a Mediální komunikace pro management  |c Vojtěch Bednář 
250 |a 1. elektronické vydání 
264 1 |b Grada  |c 2011 
300 |a 1 online zdroj (160 stran) 
336 |a text  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a počítač  |b c  |2 rdamedia 
338 |a online zdroj  |b cr  |2 rdacarrier 
520 3 |a Cílem této knihy je seznámit vás s vlastnostmi masových médií, s postupy a cíli novinářů a s jejich pracovními nástroji, připravit vás na komunikaci s nimi. Vysvětluje základní vztahy a procesy fungování médií, odpovídá na otázky, kde novináři získávají informace, jak je zpracovávají, kdo určuje, o čem se bude psát, apod. Radí, co dělat, když chcete oslovit novináře, jak se na komunikaci s nimi připravit, jak odpovídat na otázky, jak prezentovat své informace. Věnuje se i krizové komunikaci - pomůže v situacích, kdy vás média prezentují ve špatném světle, osvětlí postupy, když vás média ignorují. Díky ní se budete umět bránit chybám, odrážet útoky a být partnery novinářů tak, aby oni byli efektivními partnery vás. 
650 0 4 |a Podnikání a management 
650 0 4 |a Žurnalistika a komunikace 
856 4 0 |u https://www.bookport.cz/AccountSaml/SignIn/?idp=https://shibboleth.utb.cz/idp/shibboleth&returnUrl=/kniha/medialni-komunikace-pro-management-1956/  |y Dostupné v BOOKPORT po přihlášení pomocí eduID