Moderní marketingová komunikace

Publikace se komplexně věnuje problematice marketingové komunikace včetně nových trendů. Obsahuje případové studie a barevnou obrazovou přílohu. Je určena jak pracovníkům komunikačních agentur, firemního marketingu a PR, tak studentům VŠ. V knize se seznámíte se strategiemi marketingové komunikace,...

Full description

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Přikrylová, Jana
Other Authors: Hana Jahodová
Format: eBook
Language: Czech
Published: Grada 2010
Edition: 1. elektronické vydání
Subjects:
ISBN: 978-80-247-3622-8
978-80-247-8351-2
Physical Description: 1 online zdroj (320 stran)

Cover

Table of contents

LEADER 02031nam a2200277 i 4500
001 bkp6469
003 CZ-prgp
005 20170103190445.0
006 m-----o--d--------
007 cr cn
008 170103s2010 xr 000 0 cze
020 |a 978-80-247-3622-8  |c 419 Kč  |q (print) 
020 |a 978-80-247-8351-2  |c 356 Kč  |q (online ; pdf) 
040 |a Grada  |b cze  |e rda 
100 1 |a Přikrylová, Jana 
245 1 0 |a Moderní marketingová komunikace  |c Jana Přikrylová, Hana Jahodová 
250 |a 1. elektronické vydání 
264 1 |b Grada  |c 2010 
300 |a 1 online zdroj (320 stran) 
336 |a text  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a počítač  |b c  |2 rdamedia 
338 |a online zdroj  |b cr  |2 rdacarrier 
520 3 |a Publikace se komplexně věnuje problematice marketingové komunikace včetně nových trendů. Obsahuje případové studie a barevnou obrazovou přílohu. Je určena jak pracovníkům komunikačních agentur, firemního marketingu a PR, tak studentům VŠ. V knize se seznámíte se strategiemi marketingové komunikace, s tvorbou komunikačního mixu, metodikou a bariérami stanovování rozpočtu. Poznáte ucelený proces integrované marketingové komunikace a budete řešit také efektivnost a některé etické otázky. Největší část publikace se věnuje osobním a neosobním nástrojům marketingové komunikace: reklamě, podpoře prodeje, přímému marketingu, public relations, sponzoringu, veletrhům a výstavám i osobnímu prodeji. Pozornost je zaměřena také na marketingovou komunikaci mezi firmami (na B2B trhu) a v mezinárodním prostředí, marketingovou komunikaci na internetu a na nové komunikační trendy, jako jsou guerillová komunikace, virální či mobilní marketing, buzzmarketing a další. 
650 0 4 |a Marketing a reklama 
700 1 |a Hana Jahodová 
856 4 0 |u https://www.bookport.cz/AccountSaml/SignIn/?idp=https://shibboleth.utb.cz/idp/shibboleth&returnUrl=/kniha/moderni-marketingova-komunikace-606/  |y Dostupné v BOOKPORT po přihlášení pomocí eduID