Moderní metody a techniky marketingového výzkumu

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author Svobodová, Hana
Other Authors Roman Kozel, Lenka Mynářová
Format Electronic Book
LanguageCzech
Published Grada 2011
Edition1. elektronické vydání
Subjects
Online AccessDostupné v BOOKPORT po přihlášení pomocí eduID
ISBN978-80-247-3527-6
978-80-247-7298-1
978-80-247-7299-8
Physical Description1 online zdroj (304 stran)

Cover

LEADER 00000nam a2200000 i 4500
001 bkp6384
003 CZ-prgp
005 20170103190445.0
006 m-----o--d--------
007 cr cn
008 170103s2011 xr 000 0 cze
020 |a 978-80-247-3527-6  |c 399 Kč  |q (print) 
020 |a 978-80-247-7298-1  |c 339 Kč  |q (online ; pdf) 
020 |a 978-80-247-7299-8  |c 339 Kč  |q (online ; epub) 
040 |a Grada  |b cze  |e rda 
100 1 |a Svobodová, Hana 
245 1 0 |a Moderní metody a techniky marketingového výzkumu  |c Hana Svobodová, Roman Kozel, Lenka Mynářová 
250 |a 1. elektronické vydání 
264 1 |b Grada  |c 2011 
300 |a 1 online zdroj (304 stran) 
336 |a text  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a počítač  |b c  |2 rdamedia 
338 |a online zdroj  |b cr  |2 rdacarrier 
520 3 |a Přehledná a srozumitelná publikace představuje současné metody a techniky marketingového výzkumu a přináší řadu rad a tipů pro jejich využití v praxi. Velmi cenné je velké množství příkladů a řada případových studií z reálné praxe. Seznámíte se s metodikou a technikami provádění marketingového výzkumu, od plánu výzkumu přes sběr, zpracování a analýzu údajů až po interpretaci výsledků. Podrobně poznáte moderní metody kvantitativního a kvalitativního výzkumu včetně dotazování, pozorování a experimentu. Autoři se věnují také vybraným aplikacím marketingového výzkumu či organizaci marketingového výzkumu. 
650 0 4 |a Marketing a reklama 
700 1 |a Roman Kozel 
700 1 |a Lenka Mynářová 
856 4 0 |u https://www.bookport.cz/AccountSaml/SignIn/?idp=https://shibboleth.utb.cz/idp/shibboleth&returnUrl=/kniha/moderni-metody-a-techniky-marketingoveho-vyzkumu-569/  |y Dostupné v BOOKPORT po přihlášení pomocí eduID