Moderní metody a techniky marketingového výzkumu

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author Svobodová, Hana
Other Authors Roman Kozel, Lenka Mynářová
Format Electronic Book
LanguageCzech
Published Grada 2011
Edition1. elektronické vydání
Subjects
Online AccessDostupné v BOOKPORT po přihlášení pomocí eduID
ISBN978-80-247-3527-6
978-80-247-7298-1
978-80-247-7299-8
Physical Description1 online zdroj (304 stran)

Cover

More Information
Abstract:Přehledná a srozumitelná publikace představuje současné metody a techniky marketingového výzkumu a přináší řadu rad a tipů pro jejich využití v praxi. Velmi cenné je velké množství příkladů a řada případových studií z reálné praxe. Seznámíte se s metodikou a technikami provádění marketingového výzkumu, od plánu výzkumu přes sběr, zpracování a analýzu údajů až po interpretaci výsledků. Podrobně poznáte moderní metody kvantitativního a kvalitativního výzkumu včetně dotazování, pozorování a experimentu. Autoři se věnují také vybraným aplikacím marketingového výzkumu či organizaci marketingového výzkumu.
ISBN:978-80-247-3527-6
978-80-247-7298-1
978-80-247-7299-8
Physical Description:1 online zdroj (304 stran)