Chování zákazníka Jak odkrýt tajemství "černé skříňky"

Plnobarevná publikace přináší nejnovější poznatky k ústřednímu tématu marketingu a prodeje - co ovlivňuje chování zákazníků. Dozvíte se, co a jak ovlivňuje rozhodování zákazníka, jaký je vztah zákazníka k produktu, značce, obalu a ceně zboží a co vše dalšího na zákazníka působí. Poznáte typy spotřeb...

Full description

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Vysekalová, Jitka
Format: eBook
Language: Czech
Published: Grada 2011
Edition: 1. elektronické vydání
Subjects:
ISBN: 978-80-247-3528-3
978-80-247-7435-0
Physical Description: 1 online zdroj (360 stran)

Cover

Table of contents

LEADER 01633nam a2200265 i 4500
001 bkp6383
003 CZ-prgp
005 20170103190445.0
006 m-----o--d--------
007 cr cn
008 170103s2011 xr 000 0 cze
020 |a 978-80-247-3528-3  |c 425 Kč  |q (print) 
020 |a 978-80-247-7435-0  |c 361 Kč  |q (online ; pdf) 
040 |a Grada  |b cze  |e rda 
100 1 |a Vysekalová, Jitka 
245 1 0 |a Chování zákazníka  |b Jak odkrýt tajemství "černé skříňky"  |c Jitka Vysekalová 
250 |a 1. elektronické vydání 
264 1 |b Grada  |c 2011 
300 |a 1 online zdroj (360 stran) 
336 |a text  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a počítač  |b c  |2 rdamedia 
338 |a online zdroj  |b cr  |2 rdacarrier 
520 3 |a Plnobarevná publikace přináší nejnovější poznatky k ústřednímu tématu marketingu a prodeje - co ovlivňuje chování zákazníků. Dozvíte se, co a jak ovlivňuje rozhodování zákazníka, jaký je vztah zákazníka k produktu, značce, obalu a ceně zboží a co vše dalšího na zákazníka působí. Poznáte typy spotřebitelů a jejich chování a získáte nové informace o neuromarketingu a možnostech jeho využití při analýze nákupního chování. Prakticky zaměřené poznatky se prolínají s příklady z české a zahraniční praxe. Kniha je určena zejména marketingovým manažerům, specialistům a studentům vysokých škol. 
650 0 4 |a Marketing a reklama 
856 4 0 |u https://www.bookport.cz/AccountSaml/SignIn/?idp=https://shibboleth.utb.cz/idp/shibboleth&returnUrl=/kniha/chovani-zakaznika-1936/  |y Dostupné v BOOKPORT po přihlášení pomocí eduID