Chování zákazníka Jak odkrýt tajemství "černé skříňky"

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author Vysekalová, Jitka
Format Electronic Book
LanguageCzech
Published Grada 2011
Edition1. elektronické vydání
Subjects
Online AccessDostupné v BOOKPORT po přihlášení pomocí eduID
ISBN978-80-247-3528-3
978-80-247-7435-0
Physical Description1 online zdroj (360 stran)

Cover

More Information
Abstract:Plnobarevná publikace přináší nejnovější poznatky k ústřednímu tématu marketingu a prodeje - co ovlivňuje chování zákazníků. Dozvíte se, co a jak ovlivňuje rozhodování zákazníka, jaký je vztah zákazníka k produktu, značce, obalu a ceně zboží a co vše dalšího na zákazníka působí. Poznáte typy spotřebitelů a jejich chování a získáte nové informace o neuromarketingu a možnostech jeho využití při analýze nákupního chování. Prakticky zaměřené poznatky se prolínají s příklady z české a zahraniční praxe. Kniha je určena zejména marketingovým manažerům, specialistům a studentům vysokých škol.
ISBN:978-80-247-3528-3
978-80-247-7435-0
Physical Description:1 online zdroj (360 stran)