Reklama Jak dělat reklamu - 3., aktualizované a doplněné vydání

Nové, aktualizované a doplněné vydání základní české knížky o reklamě opět připravili přední čeští odborníci na reklamu, předsedkyně České marketingové společnosti Jitka Vysekalová, a uznávaný praktik, bývalý prezident Asociace komunikačních agentur, který dnes přednáší na VŠE v Praze, Jiří Mikeš. P...

Full description

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Vysekalová, Jitka
Other Authors: Jiří Mikeš
Format: eBook
Language: Czech
Published: Grada 2010
Edition: 1. elektronické vydání
Subjects:
ISBN: 978-80-247-3492-7
978-80-247-7434-3
Physical Description: 1 online zdroj (208 stran)

Cover

Table of contents

LEADER 01824nam a2200277 i 4500
001 bkp6342
003 CZ-prgp
005 20170103190445.0
006 m-----o--d--------
007 cr cn
008 170103s2010 xr 000 0 cze
020 |a 978-80-247-3492-7  |c 269 Kč  |q (print) 
020 |a 978-80-247-7434-3  |c 229 Kč  |q (online ; pdf) 
040 |a Grada  |b cze  |e rda 
100 1 |a Vysekalová, Jitka 
245 1 0 |a Reklama  |b Jak dělat reklamu - 3., aktualizované a doplněné vydání  |c Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš 
250 |a 1. elektronické vydání 
264 1 |b Grada  |c 2010 
300 |a 1 online zdroj (208 stran) 
336 |a text  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a počítač  |b c  |2 rdamedia 
338 |a online zdroj  |b cr  |2 rdacarrier 
520 3 |a Nové, aktualizované a doplněné vydání základní české knížky o reklamě opět připravili přední čeští odborníci na reklamu, předsedkyně České marketingové společnosti Jitka Vysekalová, a uznávaný praktik, bývalý prezident Asociace komunikačních agentur, který dnes přednáší na VŠE v Praze, Jiří Mikeš. Publikace přináší aktuální údaje a informace ze světa české a zahraniční reklamy, přibližuje novinky z oblasti moderních forem marketingové komunikace a nabízí nové příklady z reklamní praxe. Přestože se kniha věnuje z větší části právě reklamě, je určena všem zájemcům o problematiku komerčních komunikací, nejen marketingovým a reklamním manažerům a specialistům, pracovníkům komunikačních a reklamních agentur a studentům. 
650 0 4 |a Marketing a reklama 
700 1 |a Jiří Mikeš 
856 4 0 |u https://www.bookport.cz/AccountSaml/SignIn/?idp=https://shibboleth.utb.cz/idp/shibboleth&returnUrl=/kniha/reklama-1929/  |y Dostupné v BOOKPORT po přihlášení pomocí eduID