Reklama Jak dělat reklamu - 3., aktualizované a doplněné vydání

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author Vysekalová, Jitka
Other Authors Jiří Mikeš
Format Electronic Book
LanguageCzech
Published Grada 2010
Edition1. elektronické vydání
Subjects
Online AccessDostupné v BOOKPORT po přihlášení pomocí eduID
ISBN978-80-247-3492-7
978-80-247-7434-3
Physical Description1 online zdroj (208 stran)

Cover

More Information
Abstract:Nové, aktualizované a doplněné vydání základní české knížky o reklamě opět připravili přední čeští odborníci na reklamu, předsedkyně České marketingové společnosti Jitka Vysekalová, a uznávaný praktik, bývalý prezident Asociace komunikačních agentur, který dnes přednáší na VŠE v Praze, Jiří Mikeš. Publikace přináší aktuální údaje a informace ze světa české a zahraniční reklamy, přibližuje novinky z oblasti moderních forem marketingové komunikace a nabízí nové příklady z reklamní praxe. Přestože se kniha věnuje z větší části právě reklamě, je určena všem zájemcům o problematiku komerčních komunikací, nejen marketingovým a reklamním manažerům a specialistům, pracovníkům komunikačních a reklamních agentur a studentům.
ISBN:978-80-247-3492-7
978-80-247-7434-3
Physical Description:1 online zdroj (208 stran)