Internetová publicistika

Praktický průvodce pro publicisty přibližuje technické nástroje k publikování on-line a funkční a obchodní modely on-line médií. Popisuje základní pravidla pro tvorbu textu k on-line publikaci a poskytuje čtenářům ucelený pohled na internetová média nejen v českém prostředí. Přináší informace potřeb...

Full description

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Bednář, Vojtěch
Format: eBook
Language: Czech
Published: Grada 2011
Edition: 1. elektronické vydání
Subjects:
ISBN: 978-80-247-3452-1
978-80-247-7322-3
Physical Description: 1 online zdroj (216 stran)

Cover

Table of contents

LEADER 01608nam a2200265 i 4500
001 bkp6290
003 CZ-prgp
005 20170103190445.0
006 m-----o--d--------
007 cr cn
008 170103s2011 xr 000 0 cze
020 |a 978-80-247-3452-1  |c 89 Kč  |q (print) 
020 |a 978-80-247-7322-3  |c 89 Kč  |q (online ; pdf) 
040 |a Grada  |b cze  |e rda 
100 1 |a Bednář, Vojtěch 
245 1 0 |a Internetová publicistika  |c Vojtěch Bednář 
250 |a 1. elektronické vydání 
264 1 |b Grada  |c 2011 
300 |a 1 online zdroj (216 stran) 
336 |a text  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a počítač  |b c  |2 rdamedia 
338 |a online zdroj  |b cr  |2 rdacarrier 
520 3 |a Praktický průvodce pro publicisty přibližuje technické nástroje k publikování on-line a funkční a obchodní modely on-line médií. Popisuje základní pravidla pro tvorbu textu k on-line publikaci a poskytuje čtenářům ucelený pohled na internetová média nejen v českém prostředí. Přináší informace potřebné k samostatné tvorbě a publikaci autorských děl na webu i ke spolupráci s redakcemi on-line médií.Publikaci jistě ocení všichni studenti žurnalistiky a mediálních studií, publicisté pracující s on-line médii a píšící pro ně a lidé zajímající se o problematiku fungování žurnalistiky v prostředí internetu. 
650 0 4 |a Žurnalistika a komunikace 
856 4 0 |u https://www.bookport.cz/AccountSaml/SignIn/?idp=https://shibboleth.utb.cz/idp/shibboleth&returnUrl=/kniha/internetova-publicistika-531/  |y Dostupné v BOOKPORT po přihlášení pomocí eduID