Kreativita a inovace v organizaci

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author Franková, Emilie
Format Electronic Book
LanguageCzech
Published Grada 2011
Edition1. elektronické vydání
Subjects
Online AccessDostupné v BOOKPORT po přihlášení pomocí eduID
ISBN978-80-247-3317-3
978-80-247-7245-5
978-80-247-7246-2
Physical Description1 online zdroj (256 stran)

Cover

More Information
Abstract:Kreativita je jádrem úspěchu firem i jiných organizací a hnací silou ekonomiky. Publikace jako první na českém trhu uceleně popisuje, jak kreativitu rozpoznat a v rámci organizace podporovat a rozvíjet tak, aby vedla k tržně uplatnitelným inovacím, a tedy ke konkurenční výhodě. Dozvíte se, proč je důležité poznat kreativní potenciál jedince, jak konkrétně postupovat při podpoře a rozvoji kreativity člověka a týmové kreativity a jak poznat a utvářet organizační kulturu podporující kreativitu a inovace, bez níž organizace nemůže svůj kreativní potenciál skutečně využít. Kniha obsahuje řadu příkladů. Je určena manažerům, podnikatelům a studentům.
ISBN:978-80-247-3317-3
978-80-247-7245-5
978-80-247-7246-2
Physical Description:1 online zdroj (256 stran)