Kreativita a inovace v organizaci

Kreativita je jádrem úspěchu firem i jiných organizací a hnací silou ekonomiky. Publikace jako první na českém trhu uceleně popisuje, jak kreativitu rozpoznat a v rámci organizace podporovat a rozvíjet tak, aby vedla k tržně uplatnitelným inovacím, a tedy ke konkurenční výhodě. Dozvíte se, proč je d...

Full description

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Franková, Emilie
Format: eBook
Language: Czech
Published: Grada 2011
Edition: 1. elektronické vydání
Subjects:
ISBN: 978-80-247-3317-3
978-80-247-7245-5
978-80-247-7246-2
Physical Description: 1 online zdroj (256 stran)

Cover

Table of contents

Description
Summary: Kreativita je jádrem úspěchu firem i jiných organizací a hnací silou ekonomiky. Publikace jako první na českém trhu uceleně popisuje, jak kreativitu rozpoznat a v rámci organizace podporovat a rozvíjet tak, aby vedla k tržně uplatnitelným inovacím, a tedy ke konkurenční výhodě. Dozvíte se, proč je důležité poznat kreativní potenciál jedince, jak konkrétně postupovat při podpoře a rozvoji kreativity člověka a týmové kreativity a jak poznat a utvářet organizační kulturu podporující kreativitu a inovace, bez níž organizace nemůže svůj kreativní potenciál skutečně využít. Kniha obsahuje řadu příkladů. Je určena manažerům, podnikatelům a studentům.
ISBN: 978-80-247-3317-3
978-80-247-7245-5
978-80-247-7246-2