Krizové řízení podniku 2., aktualizované a rozšířené vydání

Na podnik působí řada jevů, které ohrožují dosahování podnikových cílů a často také samotnou existenci firem. Nejčastějším přístupem podnikového managementu je řešení krize, až když v podniku nastane. Krizová situace přitom může vzniknout například kvůli neschopnosti podniku dostát svých závazků, v...

Full description

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Zuzák, Roman
Other Authors: Martina Königová
Format: eBook
Language: Czech
Published: Grada 2009
Edition: 1. elektronické vydání
Subjects:
ISBN: 978-80-247-3156-8
978-80-247-6731-4
Physical Description: 1 online zdroj (256 stran)

Cover

Table of contents

LEADER 02128nam a2200277 i 4500
001 bkp5987
003 CZ-prgp
005 20170103190445.0
006 m-----o--d--------
007 cr cn
008 170103s2009 xr 000 0 cze
020 |a 978-80-247-3156-8  |c 375 Kč  |q (print) 
020 |a 978-80-247-6731-4  |c 319 Kč  |q (online ; pdf) 
040 |a Grada  |b cze  |e rda 
100 1 |a Zuzák, Roman 
245 1 0 |a Krizové řízení podniku  |b 2., aktualizované a rozšířené vydání  |c Roman Zuzák, Martina Königová 
250 |a 1. elektronické vydání 
264 1 |b Grada  |c 2009 
300 |a 1 online zdroj (256 stran) 
336 |a text  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a počítač  |b c  |2 rdamedia 
338 |a online zdroj  |b cr  |2 rdacarrier 
520 3 |a Na podnik působí řada jevů, které ohrožují dosahování podnikových cílů a často také samotnou existenci firem. Nejčastějším přístupem podnikového managementu je řešení krize, až když v podniku nastane. Krizová situace přitom může vzniknout například kvůli neschopnosti podniku dostát svých závazků, v důsledku havárie, ekologické katastrofy nebo skandálu. Odhaduje se, že kolem 90 % podnikových krizí způsobuje management podniku svým rozhodováním nebo nepřipraveností na vznik krize. Kniha je zaměřena především na permanentní podnikové aktivity, jejichž cílem je eliminování možnosti vzniku krize, a pokud krize v podniku vznikne, tak aby byla identifikována ještě ve fázi, kdy nejsou krizí oslabeny podnikové zdroje, čímž se zvyšuje úspěšnost vyvedení podniku z krize. Dozvíte se možné postupy pro vytváření systémů včasného varování, krizových scénářů a plánů či pro krizovou komunikaci. Kniha je určena především manažerům a podnikatelům, a také studentům ekonomických fakult vysokých škol. 
650 0 4 |a Podnikání a management 
700 1 |a Martina Königová 
856 4 0 |u https://www.bookport.cz/AccountSaml/SignIn/?idp=https://shibboleth.utb.cz/idp/shibboleth&returnUrl=/kniha/krizove-rizeni-podniku-440/  |y Dostupné v BOOKPORT po přihlášení pomocí eduID