Prezentace v marketingových komunikacích

Dnešní svět křižují miliardy nejrůznějších sdělení a informací. Přes dynamický rozvoj elektronických médií a technologií patří k ironii dnešní doby, že komunikace ve světě se stává stále obtížnější. Ukazuje se, že strukturovaná a srozumitelná komunikace, kterou přivedl na svět marketing, by se měla...

Full description

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Kopecký, Ladislav
Format: eBook
Language: Czech
Published: Grada 2010
Edition: 1. elektronické vydání
Subjects:
ISBN: 978-80-247-3123-0
978-80-247-6925-7
Physical Description: 1 online zdroj (160 stran)

Cover

Table of contents

LEADER 02112nam a2200277 i 4500
001 bkp5944
003 CZ-prgp
005 20170103190445.0
006 m-----o--d--------
007 cr cn
008 170103s2010 xr 000 0 cze
020 |a 978-80-247-3123-0  |c 299 Kč  |q (print) 
020 |a 978-80-247-6925-7  |c 254 Kč  |q (online ; pdf) 
040 |a Grada  |b cze  |e rda 
100 1 |a Kopecký, Ladislav 
245 1 0 |a Prezentace v marketingových komunikacích  |c Ladislav Kopecký 
250 |a 1. elektronické vydání 
264 1 |b Grada  |c 2010 
300 |a 1 online zdroj (160 stran) 
336 |a text  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a počítač  |b c  |2 rdamedia 
338 |a online zdroj  |b cr  |2 rdacarrier 
520 3 |a Dnešní svět křižují miliardy nejrůznějších sdělení a informací. Přes dynamický rozvoj elektronických médií a technologií patří k ironii dnešní doby, že komunikace ve světě se stává stále obtížnější. Ukazuje se, že strukturovaná a srozumitelná komunikace, kterou přivedl na svět marketing, by se měla stát součástí a hlavním námětem globálního výchovného programu. Právě prezentace není ničím jiným než jedním z mnoha nástrojů osobní marketingové komunikace. Stává se každodenním chlebem nejen v marketingu - bez schopnosti prezentovat se dnes neobejde téměř nikdo. Kniha obsahuje základní definice prezentačních dovedností z hlediska talentu, disciplíny a technik. Přináší systém plánování a organizace prezentace, analyzuje cílovou skupinu, které je obsah prezentace určen, doporučuje prezentační nástroje a pomůcky, technologie přípravy. Uvádí přehled základních stylových přístupů, nedostatků a chyb a nezapomíná ani na virtuální prezentaci prostřednictvím telefonu, videa, webu či e-mailu. 
650 0 4 |a Marketing a reklama 
650 0 4 |a Žurnalistika a komunikace 
856 4 0 |u https://www.bookport.cz/AccountSaml/SignIn/?idp=https://shibboleth.utb.cz/idp/shibboleth&returnUrl=/kniha/prezentace-v-marketingovych-komunikacich-425/  |y Dostupné v BOOKPORT po přihlášení pomocí eduID