Interkulturní komunikace

Prudký celosvětový rozvoj civilizace přináší spoustu nových jevů, které se intenzivně prosazují v praxi, ale až následně se dostávají do zájmového pole vědy. Jedním z těchto nových fenoménů je interkulturní komunikace. Realizuje se každodenně v nespočetném množství mezinárodních obchodních, politick...

Full description

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Průcha, Jan
Format: eBook
Language: Czech
Published: Grada 2009
Edition: 1. elektronické vydání
Subjects:
ISBN: 978-80-247-3069-1
978-80-247-6951-6
Physical Description: 1 online zdroj (200 stran)

Cover

Table of contents

LEADER 02033nam a2200277 i 4500
001 bkp5900
003 CZ-prgp
005 20170103190445.0
006 m-----o--d--------
007 cr cn
008 170103s2009 xr 000 0 cze
020 |a 978-80-247-3069-1  |c 319 Kč  |q (print) 
020 |a 978-80-247-6951-6  |c 271 Kč  |q (online ; pdf) 
040 |a Grada  |b cze  |e rda 
100 1 |a Průcha, Jan 
245 1 0 |a Interkulturní komunikace  |c Jan Průcha 
250 |a 1. elektronické vydání 
264 1 |b Grada  |c 2009 
300 |a 1 online zdroj (200 stran) 
336 |a text  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a počítač  |b c  |2 rdamedia 
338 |a online zdroj  |b cr  |2 rdacarrier 
520 3 |a Prudký celosvětový rozvoj civilizace přináší spoustu nových jevů, které se intenzivně prosazují v praxi, ale až následně se dostávají do zájmového pole vědy. Jedním z těchto nových fenoménů je interkulturní komunikace. Realizuje se každodenně v nespočetném množství mezinárodních obchodních, politických, diplomatických, vzdělávacích či turistických kontaktů. Je to fenomén na jedné straně pozitivní, vedoucí k užitečným efektům - vždyť jeho prostřednictvím se dorozumívají, vzájemně poznávají a spolupracují lidé různým zemí, národů, kulturních společenství. Avšak na druhé straně je to také fenomén problematický či někdy až poškozující - důsledky nesprávně vedené a interpretované interkulturní komunikace mohou vést ke konfliktům, někdy dokonce až k válečným střetům. Tato kniha je určená zejména studentům a pracovníkům psychologie, etnologie, sociologie, ekonomie, marketingu a zaměřuje se na základní fenomény - na kultury, jazyky a jejich vzájemné vztahy. 
650 0 4 |a Psychologie odborná 
650 0 4 |a Psychologie odborná 
856 4 0 |u https://www.bookport.cz/AccountSaml/SignIn/?idp=https://shibboleth.utb.cz/idp/shibboleth&returnUrl=/kniha/interkulturni-komunikace-418/  |y Dostupné v BOOKPORT po přihlášení pomocí eduID