Public relations - moderně a účinně 2., aktualizované a doplněné vydání

Úspěšná publikace je aktualizována a doplněna o nové poznatky z oblasti corporate designu a corporate governance, je rozšířena o nový fenomén on-line PR - blogování, více se věnuje veletržnímu PR. Výrazně přepracovaná a doplněna je tematika spolupráce s novináři, novinky najdete k lobbingu a word of...

Full description

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Svoboda, Václav
Format: eBook
Language: Czech
Published: Grada 2009
Edition: 1. elektronické vydání
Subjects:
ISBN: 978-80-247-2866-7
978-80-247-6964-6
Physical Description: 1 online zdroj (240 stran)

Cover

Table of contents

LEADER 01923nam a2200265 i 4500
001 bkp5640
003 CZ-prgp
005 20170103190445.0
006 m-----o--d--------
007 cr cn
008 170103s2009 xr 000 0 cze
020 |a 978-80-247-2866-7  |c 355 Kč  |q (print) 
020 |a 978-80-247-6964-6  |c 302 Kč  |q (online ; pdf) 
040 |a Grada  |b cze  |e rda 
100 1 |a Svoboda, Václav 
245 1 0 |a Public relations - moderně a účinně  |b 2., aktualizované a doplněné vydání  |c Václav Svoboda 
250 |a 1. elektronické vydání 
264 1 |b Grada  |c 2009 
300 |a 1 online zdroj (240 stran) 
336 |a text  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a počítač  |b c  |2 rdamedia 
338 |a online zdroj  |b cr  |2 rdacarrier 
520 3 |a Úspěšná publikace je aktualizována a doplněna o nové poznatky z oblasti corporate designu a corporate governance, je rozšířena o nový fenomén on-line PR - blogování, více se věnuje veletržnímu PR. Výrazně přepracovaná a doplněna je tematika spolupráce s novináři, novinky najdete k lobbingu a word of mouth a řadě dalších témat. Nové vydání zohledňuje české prostředí a obsahuje řadu příkladů z praxe. V knize se dozvíte, jakými aktivitami a technikami vytvářet a udržovat pozitivní vztahy s veřejností: od corporate identity jako prostředku dosažení žádoucího image organizace přes komunikační management, krizovou komunikaci a práci s médii až po ucelené akce, events a sociální sponzoring, corporate publishing a PR on-line. Zjistíte také, jak účinně řídit PR v neziskových organizacích, jak měřit účinnost PR v praxi či jak fungují PR agentury. 
650 0 4 |a Marketing a reklama 
856 4 0 |u https://www.bookport.cz/AccountSaml/SignIn/?idp=https://shibboleth.utb.cz/idp/shibboleth&returnUrl=/kniha/public-relations-moderne-a-ucinne-1501/  |y Dostupné v BOOKPORT po přihlášení pomocí eduID