POP - In-store komunikace v praxi Trendy a nástroje marketingu v místě prodeje

První česká ucelená publikace věnující se POP čili in-store komunikaci vychází ze zkušeností a poznatků českého i zahraničního trhu, přináší konkrétní příklady a cenné informace od zkušených odborníků aktivně působících v oboru. Věnuje se POP v kontextu marketingových komunikací, zabývá se výsledky...

Full description

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Boček, Martin
Other Authors: Daniel Jesenský, Daniela Krofiánová
Format: eBook
Language: Czech
Published: Grada 2009
Edition: 1. elektronické vydání
Subjects:
ISBN: 978-80-247-2840-7
978-80-247-6345-3
Physical Description: 1 online zdroj (224 stran)

Cover

Table of contents

LEADER 01806nam a2200301 i 4500
001 bkp5615
003 CZ-prgp
005 20170103190445.0
006 m-----o--d--------
007 cr cn
008 170103s2009 xr 000 0 cze
020 |a 978-80-247-2840-7  |c 298 Kč  |q (print) 
020 |a 978-80-247-6345-3  |c 253 Kč  |q (online ; pdf) 
040 |a Grada  |b cze  |e rda 
100 1 |a Boček, Martin 
245 1 0 |a POP - In-store komunikace v praxi  |b Trendy a nástroje marketingu v místě prodeje  |c Martin Boček, Daniel Jesenský, Daniela Krofiánová 
250 |a 1. elektronické vydání 
264 1 |b Grada  |c 2009 
300 |a 1 online zdroj (224 stran) 
336 |a text  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a počítač  |b c  |2 rdamedia 
338 |a online zdroj  |b cr  |2 rdacarrier 
520 3 |a První česká ucelená publikace věnující se POP čili in-store komunikaci vychází ze zkušeností a poznatků českého i zahraničního trhu, přináší konkrétní příklady a cenné informace od zkušených odborníků aktivně působících v oboru. Věnuje se POP v kontextu marketingových komunikací, zabývá se výsledky testování efektivity POP, přináší analýzu spotřebitelského vnímání prostředků in-store komunikace, přibližuje minulost, současnost a budoucnost in-store marketingu, věnuje se roli designu v POP aktivitách a dalším tématům spjatých s oborem, který hraje stále významnější roli v komunikaci se zákazníky. 
650 0 4 |a Marketing a reklama 
650 0 4 |a Obchod a prodej 
700 1 |a Daniel Jesenský 
700 1 |a Daniela Krofiánová 
856 4 0 |u https://www.bookport.cz/AccountSaml/SignIn/?idp=https://shibboleth.utb.cz/idp/shibboleth&returnUrl=/kniha/pop-in-store-komunikace-v-praxi-340/  |y Dostupné v BOOKPORT po přihlášení pomocí eduID