POP - In-store komunikace v praxi Trendy a nástroje marketingu v místě prodeje

První česká ucelená publikace věnující se POP čili in-store komunikaci vychází ze zkušeností a poznatků českého i zahraničního trhu, přináší konkrétní příklady a cenné informace od zkušených odborníků aktivně působících v oboru. Věnuje se POP v kontextu marketingových komunikací, zabývá se výsledky...

Full description

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Boček, Martin
Other Authors: Daniel Jesenský, Daniela Krofiánová
Format: eBook
Language: Czech
Published: Grada 2009
Edition: 1. elektronické vydání
Subjects:
ISBN: 978-80-247-2840-7
978-80-247-6345-3
Physical Description: 1 online zdroj (224 stran)

Cover

Table of contents

Description
Summary: První česká ucelená publikace věnující se POP čili in-store komunikaci vychází ze zkušeností a poznatků českého i zahraničního trhu, přináší konkrétní příklady a cenné informace od zkušených odborníků aktivně působících v oboru. Věnuje se POP v kontextu marketingových komunikací, zabývá se výsledky testování efektivity POP, přináší analýzu spotřebitelského vnímání prostředků in-store komunikace, přibližuje minulost, současnost a budoucnost in-store marketingu, věnuje se roli designu v POP aktivitách a dalším tématům spjatých s oborem, který hraje stále významnější roli v komunikaci se zákazníky.
ISBN: 978-80-247-2840-7
978-80-247-6345-3